fbpx
12 C
New York City
duminică, aprilie 14, 2024

Care este un nume atrăgător?

Un nume de companie captivant este de obicei unul care arată interesant (din punct de vedere al aliterației sau ortografiei), care sună interesant (din punct de vedere al rimei) sau care este scurt și ușor de reținut.

În plus, Ar trebui să îmi numesc afacerea după mine? Nu numește o companie după tine, decât dacă…

  • Potrivit Alexandrei Watkins, fondatoarea Eat My Words, o companie care creează idei de nume de afaceri pentru clienți, nu ar trebui să-ți denumești afacerea după tine. Pur și simplu nu sunt nume memorabile, imaginative.

În ceea ce privește acest lucru, Cum îmi protejez numele și sigla companiei? Marcă. O marcă comercială poate proteja numele afacerii, bunurilor și serviciilor dvs. la nivel național. Mărcile comerciale împiedică alte persoane din aceeași industrie (sau similară) din Statele Unite să folosească numele dvs. de mărci comerciale.

Au fost găsite următoarele răspunsuri care sunt relevante pentru întrebarea dvs.:

Cum mă asigur că logo-ul meu este unic?

Accesați site-ul web al Oficiului de Brevete din SUA pentru a efectua o căutare a mărcilor comerciale. Va trebui să: Descrieți produsele sau serviciile vândute cu marca. Identificați termenii specifici pentru produsul sau serviciul dvs.

SRL-ul tău ar trebui să fie numele tău?

Dacă sunteți proprietar unic și gestionați afacerea de unul singur, este adecvat să vă folosiți numele pentru afacere. … Numele tău s-ar putea să nu fie memorabil, ceea ce face dificil pentru clienți să-l amintească atunci când au nevoie de serviciile sau produsele tale.

    Care este un nume bun pentru un SRL?

    De obicei, numele companiei dvs. trebuie să se încheie cu cuvintele „Companie cu răspundere limitată”, companie” sau „Limited”. Sau puteți folosi abrevieri precum „LLC”, „L.L.C.” sau „Ltd.” De obicei, puteți opta chiar pentru a prescurta cuvintele „Limited” și „Companie” ca „Ltd”. și „Co.” (Cei mai mulți oameni rămân doar cu „LLC”.)

    Trebuie să includ LLC în logo-ul meu?

    Acestea fiind spuse, nu trebuie să includeți întotdeauna „LLC” în logo-ul dvs., numele de domeniu, paginile de rețele sociale sau materialele de marketing. Prin urmare, nu aveți nevoie de „LLC” în branding, dar este important să includeți „LLC” în titlul companiei pentru toată documentația juridică.

    Related Articles

    [td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

    ARTICOLE POPULARE