Puteți crea un set de anunțuri special pentru tineri, cu vârsta sub 18 ani, care nu utilizează opțiuni de direcționare detaliate. Puteți crea un set de anunțuri diferit pentru persoanele în vârstă și puteți utiliza toate opțiunile de direcționare disponibile.
În plus, Puteți direcționa reclamele Facebook către sub 18 ani? Agenții de publicitate de pe Facebook, Messenger și Instagram nu vor mai putea viza adolescenții în funcție de interesele lor. Companiile pot direcționa în continuare campanii publicitare către persoane cu vârsta de până la 18 ani, în funcție de vârstă, sex și locație. … Vârsta minimă pentru a deschide un cont pe Facebook și Instagram este de 13 ani.
Pe lângă asta, Puteți face publicitate copiilor de 16 ani pe Facebook? Vârsta minimă pe Facebook este de 13 ani, așa că toate reclamele vor fi direcționate numai către persoanele care au cel puțin 13 ani. Agenții de publicitate care promovează produse cu restricții de vârstă în diferite locații ar trebui să ajusteze această setare înainte de a-și trimite anunțuri.
Întrebări frecvente:
Puteți face publicitate minorilor pe Facebook?
27 iulie (Reuters) – Facebook Inc (FB.O) va înceta să le permită agenților de publicitate să vizeze persoane sub 18 ani pe platformele sale pe baza intereselor lor sau a activității lor pe alte site-uri, a anunțat marți într-o serie de anunțuri despre utilizatorii tineri.
Puteți viza reclamele Facebook în funcție de vârstă?
Puteți viza super în mod specific, cum ar fi nivelul de educație sau venit. De asemenea, opțiunile de direcționare includ vârsta, locația, sexul, titlul postului și multe altele. Opțiunile sunt aproape nelimitate.
Poți promova pentru sub 18 ani?
Pentru a viza utilizatorii sub 18 ani, reclamele vor trebui să fie generice, fără direcționare a intereselor. Se va baza exclusiv pe vârstă, sex și locație. Acest lucru va face inevitabil mai dificilă pentru agenții de publicitate să vizeze un anumit grup demografic, dar introducerea este concepută pentru a ajuta la protejarea celor sub 18 ani.
De ce niciun copil sub 13 ani nu ar trebui să aibă Facebook sau alte rețele sociale?
Facebook îi expune pe copii la conținut pentru adulți.
Vârsta minimă de 13 ani a fost stabilită în mod intenționat ca o modalitate de a proteja preadolescentii de conținutul pentru adulți. Majoritatea utilizatorilor Facebook sunt adolescenți mai în vârstă și adulți care pot posta fotografii sugestive sau pot folosi un limbaj nepotrivit pentru ca copilul tău sub 13 ani să le vadă.
Cum vizez grupurile de vârstă pe Facebook?
Pentru a seta o vârstă vizată, trebuie să setați o vârstă minimă și maximă în opțiunile de direcționare demografică atunci când creați un anunț. După cum am menționat mai sus, cea mai mică vârstă minimă este de 13 ani, dar în rest intervalul este de 13-64 de ani. (Dacă doriți să vizați utilizatorii cu vârsta peste 64 de ani, setați vârsta maximă la „Orice.”)
Puteți viza copiii pe Facebook?
„De fapt, acum poți viza doar un tânăr în funcție de sex, vârstă sau locație.” Noile dezvăluiri sugerează că Facebook nu mai permite agenților de publicitate să vizeze în mod direct copiii, ci, în schimb, folosește datele din comportamentul lor online pentru a alimenta un „sistem de livrare” AI pentru a optimiza anunțurile direcționate pentru aceștia.
Ce grupă de vârstă este cea mai activă pe Facebook?
Date demografice Facebook
Cel mai mare grup demografic de utilizatori Facebook are vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani. 18,8% sunt bărbați, iar 12,8% din populație sunt femei. Aproximativ șapte din zece adulți din SUA (69%) folosesc Facebook. Seniorii cu vârsta peste 65 de ani sunt cel mai mic grup demografic de pe Facebook (4,8%).
Există o limită de vârstă pe Instagram?
Solicităm tuturor să aibă cel puțin 13 ani pentru a folosi Instagram și le-am cerut utilizatorilor noi să-și furnizeze vârsta atunci când se înregistrează pentru un cont de ceva timp.
Puteți rula reclame pe Facebook pentru alcool?
„Interzicem reclamele despre alcool, produse de slăbit și anumite alte subiecte să fie afișate persoanelor sub 18 ani și avem instrumente de restricție de vârstă, astfel încât companiile să poată controla mai bine cine le vede conținutul”, spune purtătorul de cuvânt.
Puteți viza anunțuri în funcție de vârstă?
Cu direcționarea demografică în Google Ads, puteți ajunge la un anumit set de clienți potențiali care probabil se află într-un anumit interval de vârstă, sex, statut parental sau venit pe gospodărie. … Puteți specifica dacă un produs este specific pentru sex sau grup de vârstă în feedul de date despre produse.
Puteți direcționa reclamele către copii?
Google nu va mai permite direcționarea reclamelor asupra copiilor în funcție de vârstă, sex sau interese, ca parte a unei noi serii de măsuri menite să protejeze copiii sub 18 ani care folosesc serviciile sale, a anunțat astăzi compania.
La ce vârstă poate un copil să-și dea acordul ca datele sale să fie prelucrate?
Articolul 8 alineatul (1) din GDPR prevede că, în cazul în care oferta de „servicii societății informaționale” este făcută direct unui copil, iar temeiul legal pentru prelucrarea datelor acelui copil este consimțământul, conform articolului 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR, prelucrarea va fi legală numai în cazul în care copilul are cel puțin 16 ani.
În ce țări este ilegal să faci publicitate copiilor?
Norvegia, Quebec (Canada) și Suedia au interzis toate reclamele în timpul programelor de televiziune pentru copii.
Poate un tânăr de 14 ani să aibă Facebook?
Facebook cere tuturor să aibă cel puțin 13 ani înainte de a-și putea crea un cont (în unele jurisdicții, această limită de vârstă poate fi mai mare). Crearea unui cont cu informații false reprezintă o încălcare a termenilor noștri. … Dacă copilul tău minor și-a creat un cont pe Facebook, îi poți arăta cum să-și ștergă contul.
Este în regulă ca un copil de unsprezece ani să fie activ pe Facebook?
În prezent, Facebook interzice copiii sub 13 ani. Datele de la Microsoft Research și Consumer Reports, însă, arată că mulți copii folosesc oricum site-ul, adesea cu cunoștințele părinților lor.