Puteți folosi reclamele Facebook pentru clienți potențiali de asigurare pentru a vă ajuta să găsiți un public nou sau să vă reangajați cu unul existent. Acesta este unul dintre motivele majore pentru care reclamele Facebook pentru clienții de asigurări pot fi atât de eficiente pentru o strategie de marketing a agenției de asigurări.
Pe lângă asta, Pot agenții de asigurări să facă publicitate? Agenții de asigurări și servicii financiare se limitează la ce și cum își pot promova produsele și serviciile. … În timp ce site-urile de rețele sociale precum Facebook și Twitter pot părea o piață deschisă, agenții de asigurări ar trebui să respecte aceleași standarde ca atunci când folosesc metode tradiționale.
În ceea ce privește acest lucru, Cum îmi promovez afacerea de asigurări pe Facebook? Concentrați-vă pe funcțiile îndemn la acțiune
Pagina dvs. de destinație Facebook sau pagina de profil ar trebui să aibă un buton puternic de îndemn la acțiune pentru ca orice plan de marketing Facebook de asigurare să aibă succes. Pagina de profil permite un buton CTA automat pe care îl puteți personaliza. Pagina de destinație ar trebui să aibă și un CTA îndrăzneț.
Întrebări frecvente:
Pot agenții de asigurări de viață să facă publicitate?
Reglementări privind agenții
Asigurătorii ar trebui să mențină un control strict asupra anunțurilor care folosesc numele lor, inclusiv asupra oricăror anunțuri plasate de agenții lor. Majoritatea solicită agenților să aibă aprobare scrisă din partea asigurătorului pentru a utiliza orice reclame și pliante, indiferent de tipul de asigurare implicat.
Cum te prezinți ca agent de asigurări pe rețelele sociale?
Prezinta-te
În prima propoziție a biografiei, asigurați-vă că vă prezentați incluzând numele și titlul postului. De asemenea, puteți include detalii despre locul în care lucrați sau unde vă aflați pentru a oferi clienților mai mult context.
Anunțurile Google funcționează pentru asigurări?
Google Ads (sau Google AdWords) poate ajuta agenții de asigurări să ajungă la un public mai larg prin afișarea de reclame pe o varietate de site-uri web și prin crearea de anunțuri care să fie afișate atunci când oamenii caută anumite cuvinte cheie. Agenții pot selecta bugetele publicitare, cuvintele cheie pe care doresc să le vizeze și cuvintele cheie pe care să le excludă pentru a ajunge la cea mai relevantă audiență.
De ce renunță agenții de asigurări?
Majoritatea agenților renunță pentru că nu pot obține suficiente vânzări pentru a se întreține pe ei înșiși și pe familiile lor. Singura modalitate de a schimba acest lucru este să înveți cum să obții mai mulți clienți potențiali, clienți potențiali mai buni și cum să le urmărești. Oamenii merg în misiuni de aflare a faptelor online. Nu le pasă cine le răspunde la întrebare, atâta timp cât primesc răspunsuri.
Ce trebuie să folosească o companie de asigurări în publicitate?
Un asigurător este obligat să-și dezvăluie numele pe toate reclamele referitoare la el sau la produsele sale. Pentru produsele de viață, asigurătorul trebuie să dezvăluie numărul poliței în cazul în care se face publicitate unui anumit produs. Acest lucru se aplică și reclamelor de asigurări de sănătate care sunt considerate a fi o „invitație la contract”.
Ce își doresc clienții de asigurări?
55–70% dintre clienții de asigurări doresc o cotație, iar 45–62% doresc să cumpere prin aplicația de mesagerie. 50–70% doresc asigurare la cerere. 63–74% ar dori ca serviciile să prevină sau să minimizeze accidentele sau reclamațiile. Procente tot mai mari din toate generațiile își finalizează achizițiile de noi polițe de asigurare online.