Trebuie să ștergeți atât cookie-urile, cât și memoria cache din aplicația dvs. Facebook dacă Marketplace nu se încarcă. … Deschideți Facebook, apăsați pe Setări > Setări cont > Browser pentru a găsi dispozitivul de curățare cache. Faceți clic pe Ștergeți datele.
Având în vedere acest lucru, Ce s-a întâmplat cu Facebook Marketplace? Accesul meu la Marketplace a fost eliminat.
- Dacă ați folosit Marketplace într-un mod care contravine politicilor noastre comerciale sau standardelor comunității, este posibil ca accesul dvs. la Marketplace să fi fost eliminat. Accesați facebook.com/marketplace. Verificați actualizările în căsuța dvs. de asistență sau e-mailul asociat contului dvs. de Facebook.
De asemenea oamenii întreabă, De ce Facebook-ul meu nu funcționează astăzi? Încercați să vă reîmprospătați browserul sau să redeschideți site-ul; pe o aplicație mobilă, închideți și redeschideți aplicația. De asemenea, puteți verifica dacă Facebook este offline și apoi reporniți dispozitivul, actualizați aplicațiile și ștergeți memoria cache.
Întrebări frecvente:
De ce Facebook Marketplace spune că conținutul nu a fost găsit?
Opțiuni precum Public, Prieteni, Prieteni cu excepția…, Prieteni anume etc. sunt disponibile pe Facebook. Deci, într-un astfel de caz, este posibil să vedeți eroarea „Conținutul Facebook nu este găsit”. Dacă este un grup privat, administratorul poate permite numai urmăritorilor să vadă o anumită postare.
Cum îmi șterg memoria cache Facebook de pe iPad?
Pentru a șterge memoria cache a aplicației Facebook de pe iPhone, puteți accesa meniul „Setări și confidențialitate” al aplicației pentru a șterge memoria cache a browserului și puteți șterge și reinstalați aplicația pentru a șterge complet datele din cache.