Termenul „volum de căutare” se referă la numărul mediu de interogări ale utilizatorilor pe care utilizatorii le introduc într-un motor de căutare pentru un anumit cuvânt cheie într-un anumit interval de timp. Un volum mare de căutare indică un nivel ridicat de interes al utilizatorului pentru un subiect, produs sau serviciu.
Ținând cont de acest lucru, Sunt volume mari de căutare un lucru bun? Avantajele cumpărării de cuvinte cheie cu volum mare includ: probabil că mai mulți oameni vă vor vedea anunțul. Probabil că mai mulți oameni vor face clic pe anunțul dvs. Mai multe persoane vă pot cumpăra produsul sau serviciul.
Ținând cont de acest lucru, Volumul căutărilor este lunar? Ce este volumul lunar de căutare? Volumul lunar de căutare (MSV) măsoară de câte ori o anumită interogare de căutare sau cuvânt cheie este introdus în motoarele de căutare în fiecare lună. Pe măsură ce numărul de persoane care caută același termen de căutare crește, crește și MSV-ul subiectului.
Întrebări frecvente:
Cum îmi verific volumul de căutare?
Google Trends, unul dintre instrumentele SEO gratuite ale Google, este un instrument pentru a vedea ce caută oamenii la un moment dat. Pentru a afla despre volumul de căutare, introduceți pur și simplu cuvântul cheie în caseta de pe pagina de pornire Google Trends și veți fi direcționat către o pagină cu rezultate care arată cam așa.
Pot să văd de câte ori a fost căutat ceva pe google?
Puteți accesa Google Trends , care vă va spune clasamentele relative între termenii de căutare. Pentru a obține numărări absolute, va trebui să ghiciți. Ca și în cazul majorității companiilor online care vând publicitate, datele de trafic ale Google sunt proprietare.
Ce este volumul de căutare în Ubersuggest?
Ubersuggest este excelent pentru a vă ajuta să descoperiți cuvinte cheie noi. … Volumul căutărilor – numărul de căutări efectuate de cuvântul cheie pe parcursul unei luni. Dificultate SEO – concurență estimată în căutarea organică. Dificultate plătită – concurență estimată în căutarea plătită. Cost pe clic – costul mediu pe clic pentru un anunț Google.
Ce este volumul de căutare în Amazon?
Volumul de căutare se referă la volumul mediu lunar de căutare sau, cu alte cuvinte, numărul de ori în care cuvântul cheie a fost căutat pe Amazon în medie pe lună. Cuvintele cheie cu volum de căutare mai mare aduc un trafic mai bun.
Ce este cuvântul cheie pentru volumul de căutare?
Ce este volumul de căutare a cuvintelor cheie? După cum sugerează termenul, volumul de căutare a cuvintelor cheie se referă la volumul (sau numărul) de căutări pentru un anumit cuvânt cheie într-un interval de timp dat. … Aceste date sunt adesea contextualizate în anumite intervale de timp pentru a permite SEO și marketeri să vadă cum anumite cuvinte cheie generează trafic în timp.
Cum își obține Ahrefs datele?
Avem propriile noastre crawler-uri de căutare care funcționează 24/7 și folosesc date din baza noastră de date independentă. … Procesăm cantități mari de date din fluxul de clic pentru a menține cea mai mare bază de date terță parte din lume de interogări de căutare, cu volumul lunar estimat de căutare și valori avansate de cercetare a cuvintelor cheie.
Cum repar volumul scăzut de căutare?
Eliminați cuvântul cheie și utilizați Planificatorul de cuvinte cheie pentru a găsi idei de cuvinte cheie suplimentare. Schimbați tipul de potrivire a cuvintelor cheie cu ceva mai larg. De exemplu, dacă cuvântul cheie are potrivire exactă, îl puteți schimba în potrivire amplă. Actualizați cuvântul cheie la ceva mai puțin specific.
Ar trebui să vizez cuvinte cheie cu volum redus?
Cu cât conținutul este mai relevant, cu atât este mai probabil ca utilizatorii să facă conversie. Creați interes – Cuvintele cheie cu volum redus vă pot oferi oportunități de a dezvolta interes în jurul unei nișe mici sau noi. Rentabilitatea investiției excelentă – Chiar și cuvintele cheie cu cel mai mic volum pot genera conversii care să compenseze costul conținutului în sine.