Retargeting-ul este o tehnică de publicitate SEO folosită pentru a genera interes pe baza interacțiunilor anterioare ale unui utilizator cu o marcă, indiferent dacă acea interacțiune a vizitat site-ul mărcii respective sau a făcut o achiziție.
În mod similar, Pentru ce este retargeting-ul?
Campaniile de redirecționare le reamintesc vizitatorilor site-ului dvs. de produse și servicii după ce părăsesc site-ul dvs. fără să cumpere. După ce vizitați anumite pagini, vă permite să le redirecționați și să le afișați vizitatorilor anunțuri vizuale sau text relevante atunci când accesează alte site-uri web.
În mod similar, Care este un exemplu de retargeting?
Un bun exemplu ar fi un utilizator care navighează prin site-ul tău, introducând e-mailul său, dar apoi uitând să revină. Anunțul dvs. prin e-mail redirecționat le-ar aminti de vizita lor pe site-ul lor sau de orice articole specifice pe care le-au văzut.
Întrebări frecvente:
Ce este retargetingul digital?
Retargeting-ul este o strategie de publicitate plătită care implică plasarea anunțurilor în fața persoanelor care v-au vizitat site-ul web după ce au dat clic și au vizitat alte site-uri web. Iată cum arată retargeting-ul din perspectiva consumatorului.
Retargeting și remarketing sunt același lucru?
Pe scurt, diferența dintre remarketing și retargeting este: retargeting utilizează în primul rând reclamele plătite pentru a reangaja publicul care v-a vizitat site-ul sau profilurile sociale. Remarketingul folosește în principal e-mailul pentru a reangaja clienții din trecut care au făcut deja afaceri cu marca dvs.
Retargetingul face parte din SEM?
Retargeting-ul SEM/SEO este strâns legat de retargeting-ul site-ului și are de-a face cu termenii de căutare utilizați înainte de a face clic pe sau de a ajunge pe site-ul dvs. Cuplați termenul de căutare al unei persoane folosit pentru a ajunge pe site-ul dvs. cu acțiunile pe care le întreprinde asupra acestuia și v-ați oferit un nivel cu totul nou de perspectivă asupra intenției sale.
Ce sunt tacticile de retargeting?
Retargeting-ul este o strategie de marketing e-commerce extrem de eficientă, care îi transformă pe vitrine în clienți plătitori, difuzând reclame celor care și-au arătat interesul. Persoanele fizice își pot manifesta interesul printr-o vizită pe site-ul web sau printr-un clic pe un anunț social.
Cât de eficient este retargeting-ul?
Retargeting poate crește ratele de implicare cu anunțurile cu până la 400%. Rata de clic (CTR) este cu 180,6% mai mare pentru utilizatorii redirecționați din rețeaua de display. O campanie de retargeting, în medie, are performanțe de aproape 10 ori mai bune decât o campanie obișnuită de anunțuri grafice.
Ce face o reclamă bună de retargeting?
Anunțurile de redirecționare trebuie să aibă o marcă. Deoarece publicul pe care îl vizați v-a vizitat deja site-ul, vă este familiarizat ca marcă. … Oferiți campaniei dvs. cea mai bună șansă posibilă și creați reclame care să iasă în evidență, să atragă atenția, să fie familiare și să se adreseze direct segmentului dvs. țintă.
Retargerea este o performanță de marketing?
Retargeting este unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing de performanță.
Ce este retargeting programatic?
Anunțuri de redirecționare și programatică
Retargeting este capacitatea de a utiliza datele capturate prin pixeli (cookie-date) pentru a afișa un anunț unui utilizator care și-a demonstrat anterior interesul pentru produsul dvs. Acești utilizatori și datele despre audiență care sunt adunate despre ei sunt destul de valoroase din perspectiva marketingului din câteva motive.
Cum afectează retargeting-ul pe piața de afaceri?
Retargeting-ul informează clienții cu privire la modificările aduse mărcii și vă ajută să găsiți primii care adoptă. Interacțiunile lor promovează noul brand și te ajută să-ți îmbunătățești vizibilitatea cu un marketing țintit și eficient. O oportunitate suplimentară de a utiliza retargeting-ul cu consumatorii este imediat după vânzare.