Google poate citi atât etichete HTML, cât și în stil XHTML, indiferent de codul folosit în pagină. Cu excepția google-site-verification , literele majuscule nu sunt, în general, importante în metaetichetele.
De asemenea a fost întrebat, Folosește Google metaetichete 2021? Google și alte motoare de căutare nu mai iau în considerare metaeticheta cuvintelor cheie, dar sunt suficient de inteligente pentru a-și da seama ce cuvinte cheie și expresii au fost folosite în conținutul paginii, titlul și meta descrierea. Nu ține cont de metaeticheta cuvintelor cheie și concentrează-te pe titlurile, descrierile și conținutul paginii.
Ținând cont de acest lucru, Folosește Google meta cuvinte cheie 2020? Etichetă de cuvinte cheie – Google nu utilizează metaeticheta de cuvinte cheie în clasamentul web. – Sursă. Revizuire după – Această etichetă HTML este o comandă adresată roboților pentru a reveni la o pagină după o anumită perioadă. Această etichetă nu este urmată de niciun motor de căutare major și nu are valoare în SEO.
Întrebări frecvente:
Cum folosește Google metadatele?
Motoarele de căutare precum Google folosesc metadatele din metaetichete pentru a înțelege informații suplimentare despre pagina web. Ei pot folosi aceste informații în scopuri de clasare, pentru a afișa fragmente în rezultatele căutării și, uneori, pot ignora metaetichetele. Exemple de meta-etichete includ elementele
Când a încetat Google să mai folosească meta cuvinte cheie?
Matt Cutts de la Google a spus că a încetat să mai folosească meta eticheta de cuvinte cheie încă din 2009! Google și alte motoare de căutare majore și-au dat seama rapid că aceasta nu era o modalitate de a determina conținutul cel mai relevant. Paginile lor de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP) erau aglomerate cu cele care știau cum să joace cel mai bine jocul SEO.
Mai contează metaetichetele?
Etichetă de descriere META
- Această etichetă nu are efect direct asupra clasamentului paginii dvs. Cu toate acestea, este încă important. De cele mai multe ori, acestea sunt informațiile care apar în SERP-uri ca descriere a paginii. Folosiți această etichetă pentru a descrie pagina în așa fel încât utilizatorul să dorească să facă clic.
Meta titlul afectează SEO?
Metadescrierile afectează SEO? Răspunsul scurt este nu, nu afectează tehnic SEO. … Meta descrierile afectează rata de clic organică (CTR), care este o valoare importantă.
Motoarele de căutare se uită la meta cuvinte cheie?
Eticheta meta cuvinte cheie este una dintre câteva dintre etichetele meta pe care le puteți insera în paginile dvs. web pentru a oferi motoarelor de căutare informații despre paginile dvs. care nu sunt vizibile pe pagina în sine. … Utilizatorii nu văd aceste informații (cu excepția cazului în care se uită la codul dvs. sursă), dar motoarele de căutare văd.
Câte metaetichete ar trebui să folosesc?
Ca regulă generală, nu utilizați mai mult de aproximativ 10 meta cuvinte cheie pentru o singură pagină.
Sunt etichetele de blog bune pentru SEO?
Utilizarea etichetelor de blog vă va oferi un impuls SEO.
În „Zilele vechi” (deși și eu sunt sceptic în privința asta) se credea că adăugarea de etichete la postările tale ar trimite un semnal către Google și motoarele de căutare să le spună despre ce este vorba despre postarea ta. Și v-ar ajuta să vă clasați.
Se folosesc metadatele pentru SEO?
Metadatele reprezintă o serie de micro-comunicații între site-ul dvs. și motoarele de căutare. … Metadatele pe care le folosim cel mai mult pentru SEO vorbesc motoarele de căutare direct din fiecare pagină accesată cu crawlere, pentru a comunica informații importante sau a solicita acțiuni specifice. Pentru că nu sunt vizibile imediat, metadatele pot părea străine.