fbpx
14.9 C
New York City
duminică, octombrie 2, 2022

Blogul tău ar trebui să fie pe pagina ta de pornire?

Dacă restul blogului dvs. este optimizat corect și aveți ceva de genul unei pagini Start aici pentru a vă conduce cititorii, vă puteți descurca cu siguranță fără una, dar a avea o pagină de pornire este o modalitate excelentă de a vă asigura că cititorii dvs. au un început bun.

De asemenea a fost întrebat, Blogul meu ar trebui să fie pe site-ul meu web sau separat? Nu vă împărți eforturile. Menținerea blogului dvs. într-un singur domeniu vă poate permite să vă concentrați eforturile și să vă ofere o șansă mai bună la un clasament mai ridicat pentru site-ul dvs. principal și postările de pe blog. Sper să vă răspundă la întrebare și mult succes cu blogul dvs.!

În ceea ce privește acest lucru, Este blogul o pagină de pornire? Pagina ta de pornire este centrul blogului tău, pagina de destinație principală. Acesta servește la trei scopuri cheie: Atragerea și captivarea vizitatorilor. Educați vizitatorii cu privire la marca dvs.

Au fost găsite următoarele răspunsuri care sunt relevante pentru întrebarea dvs.:

Unde pui un blog pe site-ul tău?

Cel mai simplu mod de a face este să aveți un blog într-un subdirector. Ceva de genul www.domain.com/blog. Aceasta este o modalitate ușoară și cea mai convenabilă atunci când nu doriți să faceți probleme cu site-ul dvs. web existent.

De ce are nevoie site-ul meu de un blog?

Un blog oferă vizitatorilor site-ului dvs. posibilitatea de a vă cunoaște la un nivel mai profund, mai personal. Acesta este un spațiu în care vă puteți distra puțin mai mult cu marca dvs., vă puteți împărtăși opiniile și puteți oferi o privire „din culise” asupra companiei dumneavoastră.

Ce ar trebui să fie pe pagina de start?

Există patru informații esențiale pe care ar trebui să le ai pe pagina ta de pornire: propunere de valoare, diferențiere, dovadă și îndemnuri. Deși rolul paginii de pornire s-a schimbat, sunt șanse ca aceasta să fie în continuare cea mai mult traficată și cea mai importantă pagină de pe site-ul dvs.

Fiecare site are nevoie de un blog?

Site-urile web tipice sunt de natură statică, unde conținutul este organizat în pagini și nu sunt actualizate frecvent. În timp ce un blog este dinamic și, de obicei, este actualizat mai frecvent. … În termeni simpli, toate blogurile pot fi un site web sau o parte a unui site web. Cu toate acestea, nu toate site-urile web pot fi numite bloguri.

    Ar trebui compania mea să aibă un blog?

    Un motiv principal pentru care fiecare companie are nevoie de un blog este pentru a-și crește vizibilitatea. Mai simplu spus, cu cât creați mai mult conținut de blog, cu atât veți avea mai multe oportunități de a apărea în motoarele de căutare și de a genera trafic organic către site-ul dvs. Blogurile oferă platforma perfectă pentru a vă consolida strategia SEO.

    Pot conecta un blog WordPress la site-ul meu?

    Dacă folosești WordPress, totuși, ai noroc. Cu acest sistem de management al conținutului (CMS), puteți configura cu ușurință un nou site web care să acționeze ca blog și să îl conectați la site-ul dvs. principal. Puteți face acest lucru chiar și folosind un subdomeniu sau un subdirector, astfel încât să puteți utiliza în continuare domeniul dvs. principal.

    Cât de des ar trebui să blog pe site-ul meu?

    Pentru a maximiza traficul organic, HubSpot recomandă ca blogurile mici să posteze trei până la patru postări noi pe săptămână, iar blogurile mari să încerce patru până la cinci postări pe săptămână (inclusiv postări actualizate). Un blog mic este considerat unul cu o echipă limitată și personal de redactare.

    Care este diferența dintre blogging și site web?

    Cum este un blog diferit de un site web? Blogurile sunt un tip de site web. Singura diferență este că blogurile au conținut actualizat frecvent, iar site-urile web tind să fie mult mai statice și sunt organizate în pagini. Un blog poate fi un site web în sine sau o parte a unui site mai mare.

    Ce ton ar trebui să fie un blog?

    Un ton prietenos, conversațional, este aproape întotdeauna de preferat unuia formal, tehnic. În funcție de marca dvs., doriți să scrieți cu o voce consistentă și să faceți clienții să simtă că le vorbiți direct.

    Blogul tău ar trebui să fie pe pagina ta de pornire?

    Dacă restul blogului dvs. este optimizat corect și aveți ceva de genul unei pagini Start aici pentru a vă conduce cititorii, vă puteți descurca cu siguranță fără una, dar a avea o pagină de pornire este o modalitate excelentă de a vă asigura că cititorii dvs. au un început bun.

    Blogul meu ar trebui să fie pe site-ul meu web sau separat?

    Nu vă împărți eforturile. Menținerea blogului dvs. într-un singur domeniu vă poate permite să vă concentrați eforturile și să vă ofere o șansă mai bună la un clasament mai ridicat pentru site-ul dvs. principal și postările de pe blog. Sper să vă răspundă la întrebare și mult succes cu blogul dvs.!

    Este blogul o pagină de pornire?

    Pagina ta de pornire este centrul blogului tău, pagina de destinație principală. Acesta servește la trei scopuri cheie: Atragerea și captivarea vizitatorilor. Educați vizitatorii cu privire la marca dvs.

    Unde pui un blog pe site-ul tău?

    Cel mai simplu mod de a face este să aveți un blog într-un subdirector. Ceva de genul www.domain.com/blog. Aceasta este o modalitate ușoară și cea mai convenabilă atunci când nu doriți să faceți probleme cu site-ul dvs. web existent.

    De ce are nevoie site-ul meu de un blog?

    Un blog oferă vizitatorilor site-ului dvs. posibilitatea de a vă cunoaște la un nivel mai profund, mai personal. Acesta este un spațiu în care vă puteți distra puțin mai mult cu marca dvs., vă puteți împărtăși opiniile și puteți oferi o privire „din culise” asupra companiei dumneavoastră.

    Ce ar trebui să fie pe pagina de start?

    Există patru informații esențiale pe care ar trebui să le ai pe pagina ta de pornire: propunere de valoare, diferențiere, dovadă și îndemnuri. Deși rolul paginii de pornire s-a schimbat, sunt șanse ca aceasta să fie în continuare cea mai mult traficată și cea mai importantă pagină de pe site-ul dvs.

    Fiecare site are nevoie de un blog?

    Site-urile web tipice sunt de natură statică, unde conținutul este organizat în pagini și nu sunt actualizate frecvent. În timp ce un blog este dinamic și, de obicei, este actualizat mai frecvent. … În termeni simpli, toate blogurile pot fi un site web sau o parte a unui site web. Cu toate acestea, nu toate site-urile web pot fi numite bloguri.

      Ar trebui compania mea să aibă un blog?

      Un motiv principal pentru care fiecare companie are nevoie de un blog este pentru a-și crește vizibilitatea. Mai simplu spus, cu cât creați mai mult conținut de blog, cu atât veți avea mai multe oportunități de a apărea în motoarele de căutare și de a genera trafic organic către site-ul dvs. Blogurile oferă platforma perfectă pentru a vă consolida strategia SEO.

      Pot conecta un blog WordPress la site-ul meu?

      Dacă folosești WordPress, totuși, ai noroc. Cu acest sistem de management al conținutului (CMS), puteți configura cu ușurință un nou site web care să acționeze ca blog și să îl conectați la site-ul dvs. principal. Puteți face acest lucru chiar și folosind un subdomeniu sau un subdirector, astfel încât să puteți utiliza în continuare domeniul dvs. principal.

      Cât de des ar trebui să blog pe site-ul meu?

      Pentru a maximiza traficul organic, HubSpot recomandă ca blogurile mici să posteze trei până la patru postări noi pe săptămână, iar blogurile mari să încerce patru până la cinci postări pe săptămână (inclusiv postări actualizate). Un blog mic este considerat unul cu o echipă limitată și personal de redactare.

      Care este diferența dintre blogging și site web?

      Cum este un blog diferit de un site web? Blogurile sunt un tip de site web. Singura diferență este că blogurile au conținut actualizat frecvent, iar site-urile web tind să fie mult mai statice și sunt organizate în pagini. Un blog poate fi un site web în sine sau o parte a unui site mai mare.

      Ce ton ar trebui să fie un blog?

      Un ton prietenos, conversațional, este aproape întotdeauna de preferat unuia formal, tehnic. În funcție de marca dvs., doriți să scrieți cu o voce consistentă și să faceți clienții să simtă că le vorbiți direct.

      Related Articles

      URMĂREȘTE-NE

      4,173FaniÎmi place
      1,347CititoriConectați-vă
      2,421AbonațiAbonați-vă

      ARTICOLE POPULARE