fbpx
25.2 C
New York City
miercuri, iunie 29, 2022
spot_img

Ce este analiza decalajului de conținut în seo?

O analiză a decalajului de conținut este procesul de a găsi găuri în conținutul dvs. existent. Aceasta implică identificarea pieselor de conținut lipsă care ar putea și ar trebui să se alinieze cu diferitele etape ale călătoriei cumpărătorului dvs. țintă.

Suna Acum

De asemenea întrebarea este, Ce înseamnă decalajul de conținut? Pentru alții, un decalaj de conținut este practic o analiză a concurenței în care te uiți la structura de conținut a concurentului tău pentru a identifica subiectele și cuvintele cheie pentru care se clasifică în prezent mai bine, astfel încât să îi poți viza și cu noul tău conținut.

În plus, Care este conceptul de analiză a decalajelor? O analiză a decalajului este procesul pe care companiile îl folosesc pentru a compara performanța lor actuală cu performanța dorită, așteptată. Această analiză este utilizată pentru a determina dacă o companie îndeplinește așteptările și își folosește resursele în mod eficient.

Suna Acum

Întrebări frecvente:

Cum pot umple golul de conținut?

Completați orice goluri

Cartografierea călătoriei cumpărătorului pentru publicul țintă pe baza obiectivelor dvs. Efectuarea de cercetări de piață prin sondajul clienților viitori și actuali și experților din industrie. Auditarea conținutului site-ului dvs. Analizarea conținutului concurenței.

Ce este o analiză a decalajului site-ului?

O analiză a decalajului de conținut este o metodă strategică de verificare și optimizare a conținutului unui site web. Aici performanța actuală a conținutului este comparată cu performanța conținutului dorită. … Cu rezultatele acestei analize, companiile pot descoperi și activa potențialul ascuns și neutilizat.

    Cum faci analiza decalajului de conținut în Semrush?

    Faceți clic pe fila „Concurenți” și obțineți o listă a concurenților dvs. organici. Accesați instrumentul de cercetare subiect și introduceți un subiect pe care doriți să îl verificați. Adăugați domeniul concurenților dvs. pentru a vedea dacă au conținut pe acest subiect. Apoi, selectați locația dvs. până la un nivel de oraș și faceți clic pe butonul „Obțineți idei de conținut”.

    Ce este sticky post SEO?

    O postare „lipicioasă” este aceea care apare întotdeauna în partea de sus, indiferent de data/ora postării. Caracteristica „lipicioasă” este disponibilă în unele sisteme de blog în mod implicit (de exemplu, Blogger.com) și în altele prin utilizarea unui plugin (de exemplu, plugin-ul Adhesive pentru WordPress).

    Related Articles

    URMĂREȘTE-NE

    4,173FaniÎmi place
    1,347CititoriConectați-vă
    2,421AbonațiAbonați-vă
    spot_img

    ARTICOLE POPULARE