fbpx
8.6 C
New York City
joi, martie 28, 2024

Ce este prospețimea în seo?

Factorul de prospețime este o parte a algoritmilor motoarelor de căutare care acordă prioritate conținutului mai nou actualizat mai recent pentru unele interogări de căutare. Factorul de prospețime oprește paginile învechite, cu clasare ridicată, să apară în partea de sus a paginii 1, atunci când conținutul mai nou actualizat recent este mai relevant pentru interogarea de căutare.

În ceea ce privește acest lucru, Ce este prospețimea conținutului?
Ce este prospețimea conținutului? Conținutul nou este conținut care a fost actualizat recent, este actualizat frecvent sau a fost publicat recent. Conținutul proaspăt este opusul conținutului învechit, care este conținut care nu a fost actualizat pentru o perioadă lungă de timp.

În plus, Ce este prospețimea Google?
Interogarea merită prospețime

Practic, așa cum am descris mai sus, algoritmul de prospețime al Google este proiectat să afecteze numai căutările pentru subiecte care sunt considerate „fierbinte” sau în tendințe în funcție de volumul de conținut nou publicat. Împreună cu subiecte care altfel sunt în mod regulat instabile.

Întrebări frecvente:

Ce este factorul de prospețime?

Factorul de prospețime este un element al algoritmilor de căutare care acordă o pondere mai mare conținutului mai nou față de conținutul mai vechi pentru unele interogări de căutare. Motoarele de căutare au introdus factorul de prospețime pentru căutările legate de subiecte în tendințe, evenimente recurente (scoruri sportive, premii și așa mai departe) și știri de ultimă oră.

Cum se măsoară prospețimea conținutului?

Cel mai bun mod de a determina cât de importantă este prospețimea pentru un anumit cuvânt cheie este să căutați acea interogare și să priviți primele 10-20 de rezultate. Dacă prospețimea este importantă, monitorizează-ți performanța paginii și actualizează-ți conținutul numai atunci când clasamentul său începe să scadă.

Este prospețimea conținutului un factor de clasare?

„Prospețimea” conținutului este considerată a fi un factor important de clasare pentru anumite tipuri de conținut. Google folosește QDF pentru a nota prospețime și pentru a determina dacă conținutul este sau nu relevant pentru anumite interogări de căutare.

De ce trebuie să vă mențineți site-ul web actualizat?

Actualizarea periodică a conținutului site-ului este o parte importantă a conducerii oricărei afaceri cu prezență online. Când păstrați conținutul site-ului dvs. actualizat, vizitatorii vor simți că site-ul dvs. este mai demn de încredere și vor avea mai multe șanse să ajungă să facă o achiziție.

Related Articles

[td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

ARTICOLE POPULARE