fbpx
8.9 C
New York City
joi, aprilie 18, 2024

Clasează Google conținutul duplicat?

După cum am menționat mai sus, penalizarea Google pentru conținut duplicat este un mit. Google nu impune o penalizare pentru conținut duplicat pe paginile web cu copie duplicată. Dar, deși nu există factori negativi de clasare Google pentru SEO conținut duplicat, aceasta poate dăuna în continuare strategiilor dvs. SEO.

Pe lângă asta, Google mai penalizează conținutul duplicat?
Conținutul duplicat nu face ca site-ul dvs. să fie penalizat. Angajații Google știu că utilizatorii doresc diversitate în rezultatele căutării și nu același articol din nou și din nou, așa că aleg să consolideze și să afișeze o singură versiune. … Conținutul duplicat nu este un motiv de acțiune decât dacă intenția sa este de a manipula rezultatele căutării.

    De asemenea oamenii întreabă, Conținutul duplicat este un factor de clasare?
    John Mueller de la Google clarifică o concepție greșită despre conținutul duplicat, spunând că nu este un factor negativ pentru clasarea căutării. Repetarea aceluiași conținut pe mai multe pagini nu este ceva care ar determina un site să se claseze mai jos în rezultatele căutării.

    Întrebări frecvente:

    Conținutul duplicat încă dăunează SEO în 2020?

    Deși din punct de vedere tehnic nu este o penalizare, conținutul duplicat poate avea totuși un impact asupra clasamentului motoarelor de căutare. … Și, în sfârșit, motoarele de căutare nu știu ce versiune să claseze pentru rezultatele relevante ale interogărilor de căutare. Atunci când apare SEO conținut duplicat, webmasterii pot suferi clasamente și pierderi de trafic.

      Dublarea conținutului este dăunătoare pentru SEO?

      Conținutul duplicat este rău pentru SEO? Oficial, Google nu impune o penalizare pentru conținutul duplicat. … Conținutul duplicat derutează Google și obligă motorul de căutare să aleagă care dintre paginile identice ar trebui să se claseze în primele rezultate.

        Cum se ocupă SEO cu conținutul duplicat?

        Redirecționările 301 sunt cea mai simplă modalitate de a remedia problemele de conținut duplicat de pe site-ul dvs. Deci, dacă ați găsit o grămadă de pagini de conținut duplicat pe site-ul dvs., redirecționați-le înapoi la original. Odată ce Googlebot trece, va procesa redirecționarea și va indexa DOAR conținutul original.

        Cât de mult conținut duplicat este acceptabil?

        Cât de mult conținut duplicat este acceptabil? Potrivit lui Matt Cutts, 25% până la 30% din web constă din conținut duplicat. Potrivit acestuia, Google nu consideră conținutul duplicat drept spam și nu duce site-ul tău să fie penalizat decât dacă are scopul de a manipula rezultatele căutării.

        Cum identifică Google conținutul duplicat?

        Răspuns inițial: Cum identifică Google conținutul duplicat? Google indexează fiecare site în înregistrarea sau baza de date. Pe baza acestor baze de date, Google poate compara toate site-urile web dacă oricare dintre aceste site-uri utilizează același conținut ca un alt site web. Prin urmare, Goggle poate ghici că un alt site web are conținut duplicat.

        Ce face Google conținut duplicat?

        Google este destul de apt să descopere și să gestioneze conținut duplicat. Motorul de căutare este suficient de inteligent pentru a-și da seama ce să facă cu majoritatea conținutului pe care îl găsește. Dacă găsește mai multe versiuni ale unei pagini, le va plia în versiunea pe care o găsește cel mai bine – în cele mai multe cazuri, acesta va fi articolul/pagina originală.

        De ce conținutul duplicat cauzează o problemă cu clasarea?

        Conținutul duplicat este conținut care este disponibil pe mai multe adrese URL de pe web. Deoarece mai multe adrese URL afișează același conținut, motoarele de căutare nu știu ce adresă URL să enumere mai sus în rezultatele căutării. Prin urmare, ele ar putea clasa ambele adrese URL mai jos și să acorde preferință altor pagini web.

        Care este cea mai comună remediere pentru conținutul duplicat?

        În multe cazuri, cea mai bună modalitate de a combate conținutul duplicat este configurarea unei redirecționări 301 de la pagina „duplicată” la pagina de conținut original.

        Cum verifică SEO conținutul duplicat?

        Folosind Google pentru a verifica conținutul duplicat

        O modalitate rapidă de a verifica dacă o pagină poate fi considerată duplicată este să copiezi aproximativ zece cuvinte de la începutul unei propoziții și apoi să o lipiți cu ghilimele în Google. Acesta este de fapt modalitatea recomandată de Google de a verifica.

        Este preocupat de SEO cu pălărie albă?

        White Hat SEO este o optimizare etică, inacceptabilă din punct de vedere juridic, care promovează evaluarea pozitivă de către un motor de căutare. Se realizează prin crearea de link-uri organice, cu alte cuvinte prin link-ul natural către alte site-uri web. Crearea de link-uri naturale este generată în principal prin conținut util și popularitatea utilizatorilor.

        Copierea conținutului de pe un site web este ilegală?

        La prima vedere, poate părea că este perfect legal să copiați conținut de pe un site web. Dar este? Răspunsul scurt la această întrebare este „nu”, cu excepția cazului în care ați obținut permisiunea autorului. De fapt, aproape tot conținutul digital se bucură de aceleași protecții ale dreptului de autor ca și conținutul non-digital, „offline”.

        Pot posta același blog pe două site-uri?

        Nu puteți, altfel penalizarea conținutului duplicat și poate fi redusă autoritatea domeniului site-ului dvs. Puteți scrie și posta conținut unic pe diferite site-uri, astfel încât căutarea cu crawler Google în conținut și backlink-urile vă oferă beneficii. Conținutul duplicat apare atunci când o postare de blog este postată pe 2-3 site-uri.

        Pot copia postarea cuiva pe blog?

        Răspunsul scurt la întrebarea dacă este permis să copiați și să lipiți conținut fără permisiune este, desigur, nu. Acest lucru ar putea fi o încălcare a drepturilor de autor ale proprietarului conținutului și ar putea duce la acțiuni în justiție sau la reclamații post-licență – ambele rezultate costisitoare care merită evitate.

        Care este pedeapsa pentru copierea conținutului de pe orice site web?

        Google pedepsește aspru conținutul copiat. Dacă conținutul dvs. a fost folosit în altă parte online, puteți notifica Google. Google poate elimina apoi paginile care conțin conținut copiat din rezultatele căutării. În cazuri severe, pot chiar elimina întregul site din rezultatele căutării.

        Related Articles

        [td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

        ARTICOLE POPULARE