fbpx
13.8 C
New York City
miercuri, mai 18, 2022
spot_img

Cum funcționează seo vocal?

Dispozitivele mobile permit utilizatorilor să efectueze interogări locale din mers. Căutarea vocală, la rândul său, permite utilizatorilor să pună întrebări hiperlocale. Asigurați-vă că lucruri precum indicațiile către locații concrete și hărțile de site XML sunt lizibile pentru vizitatori și motoarele de căutare de pe site-ul dvs. web.

Suna Acum

De asemenea oamenii întreabă, Cum funcționează căutarea vocală SEO? Optimizarea căutării vocale este procesul de optimizare a paginilor dvs. pentru a apărea în căutările vocale. Când optimizați pentru căutarea vocală, vă optimizați pentru modul în care oamenii efectuează căutări verbale. Optimizarea căutării vocale vă oferă șansa de a vă citi paginile cu voce tare de un dispozitiv de căutare vocală.

Ținând cont de acest lucru, Cum va afecta optimizarea pentru căutarea vocală planul dvs. SEO în 2021? Crearea de conținut special conceput pentru a fi găsit și consumabil prin căutarea vocală va fi mai importantă pentru unii utilizatori decât pentru alții. Pe măsură ce dispozitivele fără ecran și căutarea activată prin voce devin din ce în ce mai omniprezente, unele site-uri și pagini ar beneficia probabil de a deveni mai prietenoase cu Alexa.

Suna Acum

Întrebări frecvente:

Ce procent din căutări sunt vocale?

Se deschide într-o fereastră nouă. prezice că 30% din toate sesiunile de navigare vor include căutarea vocală până în 2020. Voicebot.ai. raportează că peste jumătate dintre adulții au folosit căutarea vocală, 33% utilizând căutarea vocală lunar la începutul lui 2019, crescând de la 25% în 2018.

Cum obțin mai mult trafic pe Google folosind căutarea vocală?

Concentrați-vă pe cuvintele cheie conversaționale

Dacă vă puteți păstra conținutul ușor de abordat și citit, Google vă va acorda mai multă atenție. Găsirea unei modalități de a conversa, chiar și pentru mărcile mai serioase, este o provocare unică pentru căutarea vocală.

Cum implementez căutarea vocală pe site-ul meu?

Deschideți site-ul web Google pe computerul dvs. desktop și veți găsi o pictogramă de microfon încorporată în caseta de căutare. Faceți clic pe pictogramă, spuneți ceva și vocea dvs. este transcrisă rapid în cuvinte.

Ce este căutarea vocală în marketingul digital?

După cum sugerează și numele, căutarea vocală se referă la utilizarea tehnologiei de recunoaștere a vocii, care permite utilizatorilor să efectueze căutări vorbind pur și simplu într-un dispozitiv. Dispozitivul ar putea fi un computer, un smartphone sau un asistent smart home. [Sursa imaginii] Deci, de ce vocea va fi viitorul marketingului online?

Care este cel mai popular asistent vocal?

Deși Asistentul Google câștigă rapid compatibilitate cu serviciile populare de automatizare a locuinței și securitate la domiciliu, Alexa este liderul industriei când vine vorba de integrarea asistentului vocal.

Cine folosește cel mai mult asistenții vocali?

Deși cei mai tineri consumatori pe care i-am chestionat (18-24 de ani) adoptă tehnologia vocală într-un ritm mai rapid decât omologii lor mai în vârstă, ei sunt statistic mai probabil să-și folosească asistenții vocali mai puțin. Persoanele cu vârsta între 25 și 49 de ani le folosesc cel mai des și, din punct de vedere statistic, sunt mai susceptibile de a fi considerate utilizatori „grei”.

Related Articles

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă
spot_img

ARTICOLE POPULARE