fbpx
18.1 C
New York City
sâmbătă, septembrie 24, 2022

Cum găsesc oboseala publicitară pe Facebook?

Puteți identifica oboseala creativă folosind coloana Livrare. Când considerăm că publicul dvs. țintă a văzut de prea multe ori aceeași imagine sau videoclip, starea coloanei Livrare pentru setul de anunțuri sau anunțul dvs. arată „Oboseala reclamei”, iar o recomandare privind oboseala creativității este disponibilă în Prezentare generală a contului.

În ceea ce privește acest lucru, Cum îmi văd oboseala publicității pe Facebook?
Instrumentul Inspect de la Facebook Ads Manager este o modalitate excelentă de a găsi semne de oboseală a publicului. Pentru a fi concret, puteți folosi tendințele din secțiunea Saturație publicului. Raportul de afișări pentru prima dată și raportul de audiență atinsă vă vor spune dacă ajungeți la oameni noi și dacă v-ați epuizat deja publicul țintă.

Având în vedere acest lucru, Cum știu dacă am oboseală publicitară?
Monitorizați-vă campaniile.

Pentru a menține oboseala publicității pe radar, asigurați-vă că monitorizați frecvența (de câte ori utilizatorii văd reclamele) și CTR (numărul de când oamenii fac clic pe anunțurile dvs. împărțit la numărul de afișări). Acest lucru vă permite să identificați oboseala publicitară de la început și să vă ajustați strategia în consecință.

Întrebări frecvente:

Cum pot opri oboseala publicitară pe Facebook?

Hack-uri de oboseală de reclame pe Facebook

Excludeți fanii paginii dvs. în funcție de locul în care se află aceștia în canalul dvs. de anunțuri Facebook; Reduceți bugetul pentru seturile de anunțuri de înaltă frecvență; Creați mai multe anunțuri în setul de anunțuri; Rulați 4 până la 8 anunțuri cu reclame diferite într-un set de anunțuri și lăsați-le pe toate activate.

Ce este oboseala publicitară pe Facebook?

Oboseala reclamelor Facebook este condiția în care publicul tău se sătura să-ți vadă reclamele pentru a le vedea din nou și din nou. … Adesea, la sfârșitul campaniei, se vor întoarce la valori, vor măsura rezultatele, vor proclama „Anunțurile Facebook nu funcționează!!”, apoi nu se vor mai întoarce niciodată pe Facebook.

    Cum îmi găsesc saturația publicului pe Facebook?

    Fila finală din partea de jos a Statisticilor de livrare este pentru Saturarea publicului. Saturația publicului măsoară, printre altele, cât de des văd oamenii anunțul pentru prima dată.

    Ce este oboseala de campanie?

    Oboseala publicitară este atunci când publicul vă vede reclamele atât de des încât își pierde interesul și nu mai interacționează cu anunțurile dvs. Când apare oboseala publicitară, rata de clic (CTR) scade pe măsură ce frecvența crește. Ca urmare, campania dvs. devine mai puțin eficientă și nu vedeți o rentabilitate mare a investiției (ROI).

    Cât de des ar trebui să ajustați reclamele Facebook?

    În mod ideal, de îndată ce anunțul dvs. începe să își piardă din eficacitate, acesta este rotit și înlocuit cu o versiune diferită. Cât de des ar trebui să mă rotesc? Unii experți spun să vă rotiți anunțurile săptămânal sau la fiecare două săptămâni, alții sugerează la fiecare trei zile.

    Cum îmi găsesc concurenții la licitație publicitară pe Facebook?

    Pentru a vedea anunțurile concurenților, deschideți Biblioteca de anunțuri Facebook și căutați numele mărcii lor. Alternativ, puteți deschide pagina lor de Facebook și faceți clic pe caseta Transparență pagină din navigarea din dreapta. Apoi, faceți clic pe Vizualizare în Biblioteca de anunțuri în caseta Anunțuri din această pagină.

    De unde știi dacă licitațiile se suprapun?

    Utilizați modulul de suprapunere a licitațiilor din instrumentul de inspectare: instrumentul de inspectare vă permite să urmăriți suprapunerea la licitație a unui set de anunțuri activ în timp. De exemplu, un set de anunțuri cu 20% suprapunere a licitațiilor a fost exclus din 20% din licitațiile eligibile din cauza suprapunerii licitațiilor.

    Cum pot opri oboseala publicitară pe reclamele Google?

    Cheia pentru a evita oboseala publicitară în anunțurile afișate în Rețeaua de căutare este să vă asigurați că copia publicitară este relevantă pentru cuvintele cheie țintă și, bineînțeles, folosirea variantei anunțului. Deși nu puteți adăuga o limită de frecvență la o campanie în Rețeaua de căutare, puteți experimenta cu variații de copiere publicitară, așa cum ați face cu anunțurile grafice.

    Ce sunt reclamele dinamice?

    Reclamele dinamice (cunoscute și ca reclame dinamice sau bannere dinamice) sunt bannere care se modifică automat pentru a adapta conținutul și promoțiile în mod specific fiecărui utilizator, asigurându-se că fiecare utilizator este expus la cea mai eficientă reclamă pentru el sau ea.

    Care este cel mai bun moment pentru a rula o reclamă pe Facebook?

    Rularea reclamelor într-o zi a săptămânii între 13:00 și 16:00 este, în general, considerată o bună practică, deoarece aceasta este o oră de vârf pentru utilizarea Facebook.

    De ce fluctuează reclamele Facebook?

    În esență, Facebook preia date din setul dvs. de reclame (dacă rulați conversii pe site-ul web, atunci ar fi conversii) și le folosește ca date pentru a învăța și a optimiza. Dacă ai doar câteva conversii pe zi înseamnă că Facebook nu are multe date și se comportă puțin aleatoriu.

    Related Articles

    URMĂREȘTE-NE

    4,173FaniÎmi place
    1,347CititoriConectați-vă
    2,421AbonațiAbonați-vă

    ARTICOLE POPULARE