fbpx
8.2 C
New York City
joi, martie 28, 2024

Cum pot urmări o pagină de destinație în Google Analytics?

Pentru a urmări paginile per sesiune pentru pagina dvs. de destinație în Google Analytics, navigați la Comportament > Conținutul site-ului > Pagini de destinație.

Pe lângă asta, Cum puneți un cod de urmărire pe o pagină de destinație? Pentru a începe, trebuie să vă creați mai întâi un cont Google, să creați un cont Google Analytics și apoi să adăugați ID-ul de urmărire Google pe pagina dvs. de destinație: din tabloul de bord Google Analytics, creați un ID de urmărire unic pentru pagina dvs. de destinație și apoi copiați toate numerele, inclusiv cratimele.

De asemenea oamenii întreabă, Care este diferența dintre pagină și pagina de destinație în Google Analytics? În timp ce paginile obișnuite țin evidența „afișărilor de pagină” (numărul de vizitatori ai paginii), paginile de destinație țin evidența „sesiunilor”. … De exemplu, un vizitator ar putea face clic de pe pagina dvs. de destinație către alte cinci sau șase pagini, dar tot va conta ca o singură sesiune.

    Întrebări frecvente:

    Ce sunt vizualizările paginii de destinație?

    O vizualizare a paginii de destinație este atunci când o persoană face clic pe linkul anunțului dvs. și apoi încarcă cu succes cel puțin o parte din adresa URL de destinație a anunțului dvs. sau Experiența instantanee. În acest context, „pagina de destinație” se referă la adresa URL de destinație sau la experiența instantanee pe care o alegeți în timpul creării anunțului.

    Care dintre următoarele valori vă arată că pagina dvs. de destinație are performanțe slabe?

    Afișări de pagină

    Afișările de pagină vă spun de câte ori a fost vizualizată pagina dvs. de destinație. . Afișările de pagină vă pot oferi o idee despre câte persoane vin pe pagina dvs. de destinație.

    Unde ar trebui plasat codul de urmărire Analytics?

    Conform instrucțiunilor Google Analytics, codul dvs. de urmărire trebuie plasat întotdeauna imediat după deschiderea etichetei a site-ului web. Plasarea codului va diferi de la un site la altul.

    Unde ar trebui plasat codul de urmărire Analytics în codul HTML al unei pagini web pentru a colecta date?

    Răspuns: chiar înainte de eticheta de închidere a site-ului dvs. web.

    Trebuie să pun cod Google Analytics pe fiecare pagină?

    Scriptul care declanșează/trimite evenimentele de urmărire la Google Analytics trebuie încărcat o dată (și o singură dată) pe fiecare pagină a site-ului dvs. … Aceasta corespunde proprietății dvs. Google Analytics. Pentru a găsi ID-ul de urmărire și fragmentul de cod: Conectați-vă la contul dvs. Google Analytics.

      Care este diferența dintre toate paginile și paginile de destinație?

      – Raportul Toate paginile afișează primele pagini de pe site-ul dvs. pe baza traficului, precum și afișările de pagină ale fiecărei pagini, afișările de pagină unice, timpul mediu pe pagină, intrările, rata de respingere, procentajul de ieșire și valoarea paginii. – Paginile de destinație se referă la prima pagină pe care un vizitator ajunge pe site-ul dvs.

      Cum îmi găsesc pagina de destinație în Google Adwords?

      Vă puteți testa pagina de destinație la orice nivel al contului. Faceți clic pe meniul paginii Setări. Faceți clic pe șablonul de urmărire al campaniei pe care doriți să o testați. Faceți clic pe Test.

      Puteți urmări vizualizările paginii de destinație fără pixel?

      Puteți compara vizualizările paginii de destinație cu clicurile pe linkuri pentru a înțelege câte persoane au făcut clic pe anunțul dvs., dar au părăsit înainte ca site-ul dvs. să se încarce. Pentru a raporta vizualizările paginii de destinație, trebuie să fi creat un pixel Facebook.”

      Ce instrument puteți folosi pentru a măsura eficiența paginii dvs. de destinație?

      Google Analytics este instrumentul de măsurare a paginii de destinație testat și adevărat, oferind șabloane robuste de tablou de bord pentru a analiza aproape orice valoare organică sau plătită.

      Care este o rată bună de vizualizare a paginii de destinație?

      Rata medie de conversie a paginii de destinație scade în jur de 2,35%. Primele 25% site-uri au o conversie de 5,31% și peste, în timp ce primele 10% caută la 11,45% și mai mult.

      Related Articles

      [td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

      ARTICOLE POPULARE