fbpx
10.4 C
New York City
sâmbătă, septembrie 24, 2022

Cum se calculează acoperirea pe facebook?

Începând de astăzi, Facebook calculează acoperirea în funcție de câte ori o postare intră pe ecranul unei persoane. Acest lucru ar trebui să facă acoperirea organică a Paginilor mai consistentă cu modul în care măsurile Facebook ajung la reclame.

De asemenea a fost întrebat, Cum calculează Facebook acoperirea postărilor?
Împărțiți numărul mediu de utilizatori la care ați ajuns pe postare la numărul mediu de aprecieri totale ale paginii și veți avea acoperirea medie.

De asemenea a fost întrebat, Cum se calculează acoperirea?
Formula de bază pentru calcularea acoperirii este afișările împărțite la frecvență (acoperire = afișări/frecvență).

Întrebări frecvente:

Cum se calculează acoperirea socială?

Cum să-l urmăriți: PASUL 1: Măsurați acoperirea oricărei postări date. PASUL 2: Împărțiți acoperirea la numărul total de urmăritori și înmulțiți cu 100 pentru a obține procentul de acoperire a postării. Notă: Pe Facebook, funcția „Când fanii tăi sunt online” îți va spune momentul optim pentru a posta.

Care este un procent bun de acoperire?

Acoperirea este procentul de ținte care sunt expuse la media dvs. cel puțin o dată într-o perioadă de timp predeterminată. Marca dvs. are nevoie de cel puțin 50% acoperire pentru a supraviețui, dar o acoperire mai mare este întotdeauna mai bună, în special la începutul unei noi campanii. Cea mai mare acoperire pe care o puteți obține de obicei este de 99 la sută.

Cum se calculează acoperirea pe baza urmăritorilor?

Puteți măsura „acoperirea medie” a unui influencer analizând datele de implicare a acestuia – de exemplu, numărul mediu de aprecieri sau comentarii pe care un influencer le-a primit per postare în istoria recentă, deoarece implicarea este un indicator cheie al acoperirii și dacă publicul său ia act de conținutul lor.

Cum se măsoară acoperirea în rețelele sociale?

Acoperirea este folosită ca măsură a gradului de cunoaștere a mărcii sau a gradului de popularitate a conținutului dvs. Este o măsură mai bună a gradului de cunoaștere a mărcii decât adepții sau afișările, deoarece numără numărul real de persoane pe care le-ați putut afecta. Reach poate fi folosit atât în ​​faza de planificare, cât și în faza de raportare a unei campanii de marketing.

Care este acoperirea ta socială actuală?

Acoperirea socială este definită în mai multe moduri, așa cum veți găsi pe internet. Definiția mea preferată a acoperirii sociale este definită ca numărul total de persoane la care puteți ajunge în toate rețelele dvs. de social media.

De ce atingerea este scăzută?

Practic, dacă postezi prea des sau prea rar, este posibil ca acoperirea ta socială Facebook să scadă. În plus, aceasta funcționează diferit în funcție de tipul de pagină pe care o rulați. Potrivit unor cercetări, există o diferență destul de clară între paginile de marcă și paginile media când vine vorba de frecvența postărilor.

Care este acoperirea medie a unei postări pe Facebook?

Nu este un secret pentru nimeni că majoritatea platformelor de socializare funcționează pe un model pay-to-play pentru mărci. Acoperirea medie a unei postări organice pe o pagină de Facebook se situează în jurul a 5,20%. Asta înseamnă că aproximativ unul din 19 fani vede conținutul nepromovat al paginii.

Care este un număr bun de acoperire?

Mai mare: mărcile cu urmăritori mari ar trebui să urmărească să atingă sau să depășească o rată medie de acoperire de 15% pentru o postare pe Instagram și 2% pentru o poveste pe Instagram. Mai mici: mărcile cu un număr mai mic de urmăritori ar trebui să urmărească să atingă sau să depășească nivelul de referință mai ridicat de 36% din publicul lor prin postări și 7% prin povești.

Related Articles

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE