fbpx
32 C
New York City
sâmbătă, august 6, 2022

Cum vizez o anumită zonă de pe Facebook?

Pur și simplu introduceți adresa în direcționarea anunțurilor și alegeți să vizați persoanele care se află în companie și în jurul acesteia. Adăugați locații relevante la direcționarea dvs. S-ar putea să fiți puțin sceptici în ceea ce privește vizarea persoanelor care se află „în jurul zonei”. La urma urmei, cineva ar putea să fie în trecere sau să lucreze în zonă pentru o zi.

Pe lângă asta, Puteți viza județe în Facebook? Direcționarea locației pe Facebook ne permite pur și simplu să spunem Facebook locațiile geografice relevante unde am dori să ne afișăm anunțurile. La momentul scrierii acestui articol, Facebook vă permite să vizați în funcție de țară, stat (sau regiune, în funcție de țară), oraș, cod poștal/cod poștal și adresă comercială.

De asemenea întrebarea este, Cum țintiți zonele rurale pe Facebook? Accesați Managerul de anunțuri. Creați un anunț folosind orice obiectiv. În direcționare, în cadrul Public, utilizați caseta Locații pentru a introduce o țară țintă (de exemplu, „Germania”) sau o regiune (de exemplu, Asia). Plasați cursorul peste numele țării și faceți clic pentru a deschide meniul drop-down.

Întrebări frecvente:

Puteți viza reclamele Facebook prin cod poștal?

Utilizarea direcționării prin codul poștal

Când agenții de publicitate creează o campanie publicitară pe Facebook, ei vor vedea opțiunea de cod poștal în direcționarea în funcție de locație. Apoi pot introduce unul sau mai multe coduri poștale pentru a viza utilizatorii care locuiesc în oricare dintre acele zone.

Cum alegi o locație țintă în marketingul digital?

Noțiuni de bază. Primul pas în începerea campaniei de marketing pe rețelele sociale bazate pe locație este să vă creați publicul locației. Creați o listă de locații pe care clientul dvs. țintă este cel mai probabil să le frecventeze. Veți crea apoi o campanie de locație folosind această listă de adrese fizice.

Cum țintesc expații pe Facebook?

De fapt, puteți să introduceți o țară și să selectați „Expatriați” din meniul derulant Direcționare detaliată. Vă puteți restrânge și mai mult publicul țintă introducând locația acestuia. Deoarece Expack este disponibil în prezent în Statele Unite, direcționarea noastră arată cam așa: Locație (Statele Unite) + Expats (x Țară).

Unde este locația pe Facebook?

În partea dreaptă sus a Facebook, atingeți . Atinge Setări și confidențialitate, apoi atinge Setări. Atingeți Setări profil, apoi atingeți Locație.

Reclamele Facebook pot viza anumite orașe?

Cu reclamele Facebook, puteți deja viza utilizatorii în funcție de țara, statul și orașul lor. Acest lucru este util dacă sunteți o companie locală și doriți să vizați utilizatorii dintr-un anumit oraș, cum ar fi Seattle, mai degrabă decât să vă afișați conținutul întregului stat Washington.

Cum exclud o locație dintr-un anunț Facebook?

Mai simplu spus, excluderea zonelor înseamnă că eliminați anumite locații de la a vă vedea anunțul. Pentru a utiliza această opțiune, trebuie doar să comutați de la „Include” la „Exclude” folosind meniul drop-down din stânga. Drop pin: Această funcție vă permite să vizați locația dorită folosind harta.

Puteți viza în funcție de criterii postările organice pe Facebook?

Dar, știai că poți viza și postările tale organice pe Facebook în funcție de public? Facebook se referă la opțiune ca fiind direcționarea preferată a publicului. Facebook direcționarea postărilor organice vă permite să restrângeți audiența postării dvs. în funcție de interese, vârstă, sex, locație și/sau limbă.

Ce înseamnă expat?

Un expatriat sau „expatriat” este cineva care își părăsește țara de origine și se stabilește în străinătate pentru o perioadă lungă de timp, adesea definitiv.

Cum îmi creez un oraș natal pe Facebook?

Pe formularul de feedback, selectați „Locație” din lista verticală de produse. Introduceți solicitarea dvs. de creare a orașului natal în câmpul furnizat și furnizați cât mai multe detalii și referințe posibil pentru a ajuta Facebook să lucreze mai bine la cererea dvs. Faceți clic pe butonul „Trimite” din partea de jos a formularului pentru a trimite.

Related Articles

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE