fbpx
16.5 C
New York City
marți, mai 17, 2022
spot_img

Cuvintele cheie trebuie să fie exacte pentru SEO?

D? Nu. Google folosește acum algoritmi inteligenți pentru a potrivi termenii corelați în funcție de intenția utilizatorului. … De exemplu, nu mai trebuie să scrieți „optimizarea pentru motoarele de căutare” față de utilizarea „SEO” în conținutul dvs., deoarece Google tratează termenii ca fiind interschimbabili pe SERP-uri.

Suna Acum

    Apoi, Cuvintele cheie trebuie să fie în ordine?
    Da, ordinea cuvintelor din frazele tale cheie este importantă. Vedeți postarea noastră despre Cum să alegeți cuvintele cheie potrivite pentru postarea dvs. de blog. Practica generală este să enumerați cuvintele din expresiile cheie în ordinea importanței.

    Suna Acum

    În mod similar, Puteți despărți cuvintele cheie?
    1. Împărțiți cuvintele cheie în diferite propoziții și/sau paragrafe. … Cititorii nu vor prelua expresia de cuvinte cheie, dar motoarele de căutare o vor face, sporindu-vă șansele de a obține un clasament înalt. Exemplu: creșteți profitul creând conținut valoros pentru site-ul dvs. web.

      Întrebări frecvente:

      Ce este un cuvânt cheie parțial SEO?

      Ce sunt cuvintele cheie cu potrivire parțială? Cuvintele cheie sau expresiile cu potrivire parțială sunt adesea menționate în același timp cu potrivirea exactă. Pur și simplu se referă la rezultatele căutării care se potrivesc cu o parte din cuvintele cheie din interogarea de căutare, dar nu toate (sau într-o ordine diferită).

      Cum separ cuvintele cheie SEO?

      Virgulele sunt folosite pentru a separa cuvintele cheie și sunt singurele semne de punctuație permise în câmp. Cuvintele cheie pot fi folosite pentru a dezambigua între termeni similari.

      Cum folosesc cuvinte cheie cu potrivire exactă?

      Potrivirea exactă are un simbol specific pe care trebuie să-l adăugați cuvintelor cheie, trebuie doar să puneți cuvântul cheie între paranteze drepte [ ]. Rețineți că întregul cuvânt cheie trebuie să fie inclus între paranteze pătrate, variațiile acestuia nu vor funcționa așa cum ar trebui.

      Ce sunt cuvintele cheie negative în Google Ads?

      Un tip de cuvânt cheie care împiedică anunțul dvs. să fie declanșat de un anumit cuvânt sau expresie. Anunțurile dvs. nu sunt afișate nimănui care caută expresia respectivă.

      Ce sunt cuvintele cheie cu potrivire exactă?

      Potrivirea exactă este tipul de potrivire a cuvintelor cheie Google care vă permite să afișați anunțul atunci când un utilizator introduce cuvântul sau expresia exactă pentru care licitați. Un cuvânt cheie cu potrivire exactă din Google Ads va intra doar într-o licitație în care interogarea de căutare se potrivește perfect sau este o variantă apropiată a cuvântului dvs. cheie.

      Cum verific traficul pentru cuvinte cheie?

      Utilizarea Google Search Console pentru a analiza traficul de cuvinte cheie

      Funcționalitatea oferită de Google Search Console, cunoscută anterior ca Instrumente pentru webmasteri, vă permite să identificați rapid și ușor cuvintele cheie care generează trafic către site-ul dvs., făcându-l un punct de plecare excelent în analiza traficului dvs. de cuvinte cheie.

      Related Articles

      URMĂREȘTE-NE

      4,173FaniÎmi place
      1,347CititoriConectați-vă
      2,421AbonațiAbonați-vă
      spot_img

      ARTICOLE POPULARE