fbpx
14 C
New York City
vineri, aprilie 26, 2024

De ce cuvintele mele cheie nu sunt eligibile?

Aflați cum să vă afișați anunțul în prima pagină a rezultatelor căutării Google. Volum scăzut de căutare: cuvântul cheie nu este eligibil pentru afișare deoarece este asociat cu foarte puțin trafic de căutare pe proprietățile noastre. Aceasta înseamnă că este posibil ca cuvântul cheie să nu fie relevant pentru căutările utilizatorilor sau poate că este prea specific sau neobișnuit.

Având în vedere acest lucru, De ce anunțul meu Google spune că nu este eligibil?
Neeligibil: anunțul nu se difuzează deoarece campania este întreruptă, eliminată, încheiată sau în așteptare sau grupul de anunțuri este întrerupt, eliminat sau incomplet.

La fel, De ce îmi este eliminat cuvântul cheie?
Campanie eliminată: cuvintele cheie sunt inactive, deoarece ați eliminat campania care conține aceste cuvinte cheie. Aflați cum să vă reactivați campania. Campanie încheiată: cuvintele cheie sunt inactive, deoarece campania dvs. a depășit data de încheiere programată și a devenit inactivă.

Întrebări frecvente:

Ce cuvinte cheie nu sunt permise în Google Ads?

Înainte de a începe, este important să rețineți că Google nu permite cuvintelor cheie să conțină „caractere nestandard”, cum ar fi semnele de exclamare (!), semnele (@), semnele procentuale (%), asteriscurile(*), egal semnele (=) și virgulele (,).

De ce anunțul meu este eligibil, dar nu se difuzează?

Dacă campania dvs. este marcată drept „Eligibilă”, dar încă nu vedeți anunțul, aflați de ce și remediați-o. … Inactiv deoarece nu există grupuri de anunțuri, toate grupurile de anunțuri sunt întrerupte sau șterse, toate anunțurile sunt întrerupte sau șterse sau toate cuvintele cheie sunt întrerupte sau șterse. Aflați mai multe despre starea grupului de anunțuri și starea anunțurilor.

    Cât timp durează până când Google Ads este aprobat?

    Majoritatea anunțurilor sunt examinate în decurs de 1 zi lucrătoare. Cu toate acestea, unele recenzii durează mai mult dacă anunțul necesită o examinare mai complexă. Dacă anunțul dvs. este în curs de examinare pentru mai mult de 2 zile lucrătoare complete, contactați-ne pentru informații.

    Care alegere nu are impact asupra scorului de calitate?

    Scorul de calitate se bazează pe afișările istorice pentru căutările exacte ale cuvântului dvs. cheie, prin urmare modificarea tipurilor de potrivire a cuvintelor cheie nu va afecta Scorul de calitate.

    Ce este campania doar cu apelare?

    Astăzi, Google a anunțat oficial lansarea unui nou tip de campanie în AdWords, cunoscut sub numele de Campanii pentru apelare. Anunțurile de campanie pentru apelare arată foarte asemănătoare cu anunțurile PPC tipice, dar sunt concepute pentru a încuraja utilizatorii să sune agentul de publicitate, mai degrabă decât să facă clic pe un anunț și să viziteze o pagină de destinație.

    Google ignoră semnele de punctuație din cuvintele cheie?

    Google ignoră multe semne de punctuație – folosirea semnelor de exclamare în etichetele de titlu nu vă va oferi niciun punct suplimentar cu Google, deoarece motorul de căutare le va ignora pur și simplu. … Păstrați-vă curate titlurile, adresele URL, meta descrierile și titlurile de pe pagină – pur și simplu, nu exagerați cu semnele de punctuație.

      Punctuația afectează cuvintele cheie SEO?

      Da, punctuația este o parte esențială a SEO. Cu toate acestea, este un instrument pe care ar trebui să-l folosiți pentru a vă completa strategia și nu ca o scurtătură către succes.

      Punctuația afectează cuvintele cheie?

      Punctele (.) și liniuțele (-) nu se înregistrează în câmpul de cuvinte cheie AdWords într-un mod semnificativ. AdWords vi le va arăta înapoi și le va păstra acolo unde există, dar le va ignora funcțional. Nu se va produce nicio eroare dacă adăugați aceste două caractere simbol, dar punctuația nu are efect asupra reclamei.

      Cum ștergi cuvinte pe Google Chrome?

      Pur și simplu faceți clic pe bara de căutare și când apare cuvântul faceți clic pe el și țineți apăsat, dar nu lăsați. Apoi faceți clic pe tasta de ștergere. Acest lucru vă va permite să ștergeți numai anumite căutări din meniul drop-down.

      Cum văd cuvintele cheie eliminate din Google Ads?

      Selectați cuvinte cheie individuale pentru a le elimina

      Selectați Cuvinte cheie. Selectați unul sau mai multe cuvinte cheie. Faceți clic pe Eliminare. Cuvintele dvs. cheie eliminate vor apărea în vizualizarea de date cu bară și cu – lângă ele.

      Cum șterg un cuvânt cheie din planificatorul de cuvinte cheie?

      Introduceți cuvântul cheie, apoi faceți clic pe butonul de căutare. Selectați Cuvinte cheie pentru a vedea toate cuvintele cheie care se potrivesc căutării dvs. Selectați cuvintele cheie pe care doriți să le eliminați și faceți clic pe Eliminare. Puteți repeta acești pași pentru a găsi și elimina mai multe cuvinte cheie.

      Eligibil înseamnă Google Ads aprobat?

      O stare acordată anunțurilor care au fost examinate și care pot fi difuzate. Anunțul respectă politicile Google Ads, așa că poate fi afișat tuturor segmentelor de public. Pentru a fi eligibile, anunțurile trebuie să respecte politicile Google Ads.

      Cum repar Google Ads inactiv?

      Accesați contul dvs. Google Ads și faceți clic pe fila Anunțuri și extensii din meniul din stânga. Faceți clic pe anunțul pentru care testați urmărirea conversiilor. Completați formularul și apăsați trimite. Asigurați-vă că direcționează către pagina dvs. de mulțumire.

      Ce nu înseamnă campanie eligibilă în așteptare în Google Ads?

      O campanie publicitară a cărei dată de începere este în viitor și nu a început încă să difuzeze anunțuri. Puteți modifica oricând data de începere a unei campanii înainte de a fi atinsă. …

        Related Articles

        [td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

        ARTICOLE POPULARE