fbpx
18.1 C
New York City
marți, septembrie 27, 2022

De ce nu ar trebui să amplificați niciodată o postare pe Facebook?

Chiar și cu cel mai bun copywriting și design grafic, dacă afișați anunțul persoanelor nepotrivite, pierdeți o oportunitate de a vă livra anunțul unui public bine vizat, care se va transforma în clienți plătitori. Cu postări îmbunătățite, Facebook vă limitează opțiunile de direcționare către public. … Persoane pe care le alegeți prin direcționare.

    În plus, Merită să sporești o postare pe Facebook? În timp ce unii manageri stimulează postările pentru a obține rezultate directe, cum ar fi vânzările și clienții potențiali, sau împărtășesc anumite informații, există un consens că postările stimulate ar trebui să fie o strategie pe termen lung pentru a arăta valoare și a menține publicul implicat. Prin urmare, ar trebui să sporiți postările pentru a crește implicarea și pentru a vă construi marca.

    În ceea ce privește acest lucru, Când amplificați o postare pe Facebook, cine o vede? Când Boostezi o postare pe Facebook, postarea este livrată în fluxurile de știri ale utilizatorilor care se încadrează în parametrii tăi generali de direcționare. După cum am menționat, este ușor să faceți clic pe butonul albastru „Boost” de lângă o postare de pe Pagina dvs. de afaceri Facebook și vă va vedea conținutul ajunge la mai mulți oameni decât ar fi făcut-o organic.

    Întrebări frecvente:

    Care este diferența dintre postările stimulate și cele sponsorizate?

    Termenul pentru „boosting” va varia în funcție de platformă. De exemplu, Facebook îl numește „sponsorizarea” unei postări, în timp ce LinkedIn îl numește „sponsorizarea” unei postări. Chiar nu există nicio diferență în modul în care funcționează. Pur și simplu, „amplificarea” sau „sponsorizarea” asigură că mai mulți oameni vor vedea postarea punând câțiva bani în spatele ei.

    Care este diferența dintre o reclamă și o postare amplificată?

    Spre deosebire de o reclamă, o postare amplificată este pur și simplu o postare obișnuită pe Facebook pe care o plătiți pentru a ajunge la un public mai larg. … postările optimizate sunt în continuare considerate reclame, deoarece necesită un buget pentru a fi partajat cu un public mai larg.”

      Related Articles

      URMĂREȘTE-NE

      4,173FaniÎmi place
      1,347CititoriConectați-vă
      2,421AbonațiAbonați-vă

      ARTICOLE POPULARE