fbpx
22.6 C
New York City
duminică, septembrie 18, 2022

Este zendesk bun pentru seo?

Dacă aveți un produs sau servicii care se confruntă cu clientul, este crucial să aveți un loc central pentru documentare și resurse de ajutor. Nu numai că minimizează cantitatea de resurse ale agentului de ajutor, ci este și o strategie bună de conținut pentru optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).

În ceea ce privește acest, Cum funcționează căutarea Zendesk? Căutarea în Centrul de ajutor indexează articolele din baza de cunoștințe și postările din comunitate. Când un utilizator introduce o interogare de căutare în Centrul de ajutor, algoritmii de căutare trec la treabă, căutând indicatori ai celor mai relevanți rezultate și clasificându-le.

În ceea ce privește acest lucru, Ce este serviciul pentru clienți SEO? După cum am menționat anterior, SEO este prescurtarea de la optimizarea pentru motoarele de căutare, care este procesul de configurare a site-ului dvs. web, a marketingului digital și a conturilor online pentru a apărea mai sus și în mod ideal în partea de sus a rezultatelor căutării online pentru clientul țintă.

Întrebări frecvente:

Ce este ghidul în Zendesk?

Echipa de documentare Zendesk. Ghidul vă permite să oferiți utilizatorilor finali o opțiune completă de asistență cu autoservire și dă putere agenților să ajute mai bine clienții. Folosind Ghidul, puteți crea un centru de ajutor care include: Site de asistență de marcă orientat către clienți. Baza de cunoștințe, pentru publicarea de conținut autoservire.

Ce este centrul de ajutor Zendesk?

Echipa de documentare Zendesk. Urma. Centrul de ajutor este conceput pentru a oferi utilizatorilor finali o opțiune completă de asistență cu autoservire. Ei pot obține informații din baza de cunoștințe sau pot apela la comunitate, dacă este disponibilă, pentru răspunsuri. Dacă nu găsesc un răspuns, pot trimite o cerere unui agent.

Ce este captura de cunoștințe Zendesk?

Aplicația Knowledge Capture le permite agenților: să caute în centrul de ajutor fără a părăsi biletul. Introduceți linkuri către articole relevante din centrul de ajutor în comentariile biletelor. Adăugați feedback inline la articolele existente care necesită actualizări. Creați articole noi în timp ce răspundeți la bilete, folosind un șablon predefinit.

Ghidul Zendesk este gratuit?

Planurile Zendesk Guide sunt: ​​… Incluse în Suite Growth și Suite Professional și disponibile ca plan plătit cu orice plan Zendesk Support. Guide Enterprise, experiență strategică de autoservire, cu management avansat al cunoștințelor și colaborare, opțiuni de personalizare și funcții de inteligență artificială.

Ce face software-ul Zendesk?

Zendesk este o companie de servicii CRM care creează software conceput pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții. … Software-ul nostru este puternic și flexibil și se extinde pentru a satisface nevoile oricărei afaceri.

    Zendesk are chat?

    Zendesk Chat este multiplatformă

    Gestionează-ți toate conversațiile dintr-un singur loc, chiar și atunci când clienții tăi se află în mai multe locuri diferite. Tabloul de bord web vă permite să serviți clienții oriunde s-ar afla – pe laptopuri, pe mobil sau chiar în aplicația dvs.

    Related Articles

    URMĂREȘTE-NE

    4,173FaniÎmi place
    1,347CititoriConectați-vă
    2,421AbonațiAbonați-vă

    ARTICOLE POPULARE