fbpx
15.9 C
New York City
duminică, aprilie 21, 2024

Google încă se uită la cuvinte cheie?

Cel puțin pentru rezultatele căutării web Google în prezent (), răspunsul este nu. Google nu folosește metaeticheta de cuvinte cheie în clasamentul nostru de căutare pe web.

De asemenea a fost întrebat, Folosește Google cuvinte cheie pentru SEO 2021?
Google se concentrează pe calitate și pe experiența utilizatorului, mai degrabă decât pe afișarea unei pagini în rezultate, deoarece menționează un anumit cuvânt cheie de cele mai multe ori. Concentrarea pe utilizarea unui anumit cuvânt cheie sau cuvinte cheie de cât mai multe ori posibil pe o pagină era o tehnică comună, în timp ce în prezent este un mare NU NU. Pur și simplu nu funcționează.

Având în vedere acest lucru, Când a încetat Google să mai folosească cuvinte cheie?
Google a renunțat la meta cuvintele cheie în 2009.

Întrebări frecvente:

Site-urile au nevoie de cuvinte cheie?

În calitate de proprietar de site și creator de conținut, doriți ca cuvintele cheie de pe pagina dvs. să fie relevante pentru ceea ce caută oamenii, astfel încât aceștia să aibă șanse mai mari să găsească conținutul dvs. printre rezultate.

Google se uită la meta descriere?

Atribut metadescriere

Este important de reținut că eticheta meta description nu va apărea întotdeauna în rezultatele unei căutări Google (Google alege frecvent un fragment de text din pagină în sine), dar este utilă în alte moduri. Google a declarat, de asemenea, că cuvintele cheie din meta descrieri nu vă vor afecta clasamentul.

Ce sunt meta cuvinte cheie SEO?

Meta cuvintele cheie sunt meta-etichete pe care le puteți folosi pentru a oferi motoarelor de căutare mai multe informații despre conținutul unei pagini. Acestea se găsesc în codul sursă HTML al unei pagini web și nu sunt vizibile pentru vizitatori. Iată un exemplu de etichetă meta cuvinte cheie:

SEO este doar despre cuvinte cheie?

Expertiză de la membrii Consiliului Forbes, operate sub licență. Opiniile exprimate sunt ale autorului.

SEO este totul despre cuvinte cheie?

Cuvintele cheie sunt unul dintre elementele principale ale SEO. Cu alte cuvinte, trebuie să știți cum caută oamenii produsele, serviciile sau informațiile pe care le oferiți, pentru a le fi ușor să vă găsească — în caz contrar, vor ajunge pe una dintre multele alte pagini din Rezultate Google.

Related Articles

[td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

ARTICOLE POPULARE