fbpx
15.9 C
New York City
sâmbătă, aprilie 20, 2024

Mai sunt meta cuvintele cheie relevante în 2021?

Etichetă de cuvinte cheie – Google nu utilizează metaeticheta de cuvinte cheie în clasamentul web.

Având în vedere acest lucru, Meta etichetele ajută SEO 2021? În contextul SEO, etichetele meta prezintă motoarele de căutare informații importante despre o pagină web, cum ar fi cum ar trebui să fie afișată în rezultatele căutării și pentru ce cuvinte cheie. Dar asta nu este tot: … Mai simplu spus, metaetichetele influențează modul în care conținutul tău este prezentat utilizatorilor în rezultatele căutării și pe pagina reală afișată.

    În plus, Mai sunt meta cuvintele cheie utile? Meta cuvintele cheie nu sunt folosite de Google, dar alte motoare de căutare încă le folosesc. Metaetichetele sunt încă importante pentru Bing, Yahoo, Yandex și Baidu. … Ar putea fi o surpriză pentru mulți SEO, dar eticheta meta cuvinte cheie este încă folosită de unele motoare de căutare ca parte a procesului lor de clasare.

      Întrebări frecvente:

      Sunt meta cuvintele cheie importante pentru SEO?

      Meta cuvintele cheie sunt importante pentru SEO pentru unele motoare de căutare, deoarece algoritmul de clasare folosește eticheta meta cuvinte cheie pentru a identifica subiectele de bază pentru pagina web.

      Google se uită la meta cuvinte cheie?

      Folosește Google vreodată metaeticheta de cuvinte cheie în clasamentul său de căutare pe web? Într-un cuvânt, nu. … Căutarea noastră pe web (cunoscuta căutare pe Google.com pe care o folosesc sute de milioane de oameni în fiecare zi) ignoră complet metaetichetele cuvintelor cheie. Pur și simplu nu au niciun efect în clasamentul nostru de căutare în prezent.

        Câte meta cuvinte cheie ar trebui să folosesc?

        O altă întrebare frecventă este: Câte meta cuvinte cheie ar trebui să folosesc? Ca regulă generală, nu utilizați mai mult de aproximativ 10 meta cuvinte cheie pentru o singură pagină.

        Ce metaetichete folosește Google?

        Eticheta se aplică tuturor motoarelor de căutare, în timp ce eticheta este specifică Google. În cazul etichetelor meta-roboți (sau googlebot) aflate în conflict, se aplică eticheta mai restrictivă. De exemplu, dacă o pagină are atât etichetele max-snippet:50, cât și etichetele nosnippet, se va aplica eticheta nosnippet.

        Ar trebui să șterg meta cuvintele cheie?

        Pentru 99,9% dintre oameni, eticheta meta cuvinte cheie este inutilă, iar completarea acesteia este o pierdere de timp. Ar trebui să-l utilizați numai dacă aveți un motiv anume pentru a face acest lucru, cum ar fi să îl utilizați pentru un sistem intern de etichetare a cuvintelor cheie sau pentru o căutare internă pe site. Alte metaetichete precum titlul și meta descrierea merită mai multă atenție.

        Îi pasă Google de meta descriere pentru clasare?

        Se pare că metadescrierile nu sunt atât de importante pentru clasamentele Google, așa cum a declarat anterior compania. Cu toate acestea, ele rămân relevante pentru experiența utilizatorului. Metadescrierile oferă prima imagine pe care o poate avea un vizitator despre marca dvs. într-o căutare organică.

        Cât de lungi ar trebui să fie meta cuvintele cheie?

        100 până la 150 de caractere este lungimea minimă a unui meta-cheie în SEO pe pagină și lungimea maximă de 200 de caractere a unui meta-cheie. Nu există o cerință specială privind lungimea minimă a unui meta-cheie. Dar majoritatea oamenilor au spus că 100 până la 255 de caractere este o lungime bună pentru cuvântul cheie meta.

        Îi pasă Google de cuvintele cheie?

        Ce înseamnă asta? Google îi pasă de subiect și de conținut mai mult decât de câte ori este repetat un cuvânt cheie într-o bucată de conținut. Totul este să fii oameni naturali. Accentul dvs. ar trebui să fie pe crearea de conținut centrat pe utilizator, care să răspundă intenției.

        Pot meta cuvintele cheie să aibă spații?

        1 Răspuns. Specificațiile nu limitează spațiile.

        Mai sunt meta cuvintele cheie relevante în 2019?

        Cuvintele meta-cheie au fost prea ușor de utilizat și aproape toate motoarele de căutare majore (Google, Yahoo, Bing) au întrerupt suportul pentru această meta-etichetă. Nu îl mai consideră un semnal de clasare, așa că nu le mai influențează SERP-urile. … Pe scurt, nu folosiți meta tag-ul de cuvinte cheie.

          Cum creez o metaetichetă pentru SEO?

          Verificați dacă toate paginile și conținutul dvs. au etichete de titlu și meta descrieri. Începeți să acordați mai multă atenție titlurilor și modului în care vă structurați conținutul. Nu uitați să marcați imaginile cu text alternativ. Utilizați metaetichete robot pentru a ghida motoarele de căutare despre cum ar trebui să vă acceseze conținutul.

          Related Articles

          [td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

          ARTICOLE POPULARE