fbpx
11.1 C
New York City
luni, octombrie 3, 2022

Puteți rula reclame pe Facebook și Instagram împreună?

Deși, să fiu sincer, orice reclamă pe care o creați va aduce probabil o creștere a adepților, chiar și anunțuri de „conversie”. Dacă utilizatorilor Facebook le place conținutul reclamei, probabil că vor interacționa cu postarea și vor aprecia sau vor urmări pagina dvs. de Facebook.

Având în vedere acest lucru, Este mai ieftin să faci publicitate pe Instagram sau Facebook? Cheltuieli publicitare anuale în 2021: mărcile investesc cu 7,16% mai mulți bani pe Facebook și cu 8,69% mai mulți bani pe Instagram. … Valori CPC: 0,49 USD pentru reclamele Facebook și 1,09 USD în medie pentru Instagram. 3. Facebook are cel mai mare CTR, de 3,06% în medie, comparativ cu Instagram, care este de 0,68%.

    În plus, Ar trebui să postez același conținut pe Facebook și Instagram? Nu postați exact același mesaj pe mai multe platforme. Nu numai că riscați ca publicul să vadă o postare repetată și să se plictisească sau să fie frustrat de repetare, dar strategia dvs. de socializare va părea plictisitoare și plată.

    Întrebări frecvente:

    Pot distribui pe Facebook postarea altcuiva pe Instagram?

    Pentru a începe, copiați adresa URL din postarea de pe Instagram pe care doriți să o distribuiți pe Facebook. Copiați URL-ul Instagram pentru postarea pe care doriți să o distribuiți pe pagina dvs. de Facebook. Apoi inserați adresa URL în starea paginii dvs. de Facebook.

    De ce nu pot posta pe Facebook de pe Instagram?

    Goliți memoria cache a aplicației sau reinstalați Facebook

    Dacă încă întâmpinați probleme cu postarea de pe Instagram pe Facebook de pe dispozitivul mobil, ștergerea memoriei cache a aplicației este ultimul lucru de încercat. Ștergerea memoriei cache a aplicației poate rezolva probleme care nu au nicio legătură cu Facebook sau Instagram.

    Pot rula mai multe reclame pe Instagram?

    Puteți crea mai multe anunțuri care se potrivesc într-un singur set de anunțuri și mai multe seturi de anunțuri care se potrivesc într-o singură campanie. La nivel de campanie, vei alege un obiectiv. La nivelul setului de anunțuri, veți alege direcționarea, bugetul, programarea, destinațiile de plasare și licitarea. La nivel de anunț, veți decide asupra reclamei.

    Related Articles

    URMĂREȘTE-NE

    4,173FaniÎmi place
    1,347CititoriConectați-vă
    2,421AbonațiAbonați-vă

    ARTICOLE POPULARE