Tip media: imagine. Dimensiunea recomandată a imaginii publicitare: pixeli (dimensiunea tipică a imaginii publicitare Facebook)
Apoi, Care este dimensiunea unei reclame Instagram? Reclamele Instagram ar trebui să aibă un raport de aspect de 9:16. Toate formatele de fișiere utilizate pentru reclamele Instagram ar trebui să fie JPG sau PNG. Toate fișierele imagine utilizate pentru reclamele Instagram trebuie să aibă maximum 30 MB.
În mod similar, Reclamele Instagram ar trebui să fie pătrate? Reclamele imagine Instagram pot conține imagini în diferite raporturi de aspect, dar platforma recomandă un raport de aspect pătrat, pentru care alte dimensiuni pot fi decupate pentru a se potrivi. Raport de aspect recomandat: 1:1, alte rapoarte de aspect pot fi mascate. Toate formatele de fișiere ar trebui să fie fie JPG, fie PNG. Toate fișierele imagine au maximum 30 MB.
Întrebări frecvente:
Reclamele Instagram pot fi verticale?
Formatul de anunț vertical acum disponibil pe Instagram
Iar formatele de anunțuri nu fac excepție. Portret a fost de mult disponibil pe platformă pentru postări și este un format comun pentru consumul de conținut mobil.
De ce Facebook Marketplace decupează fotografiile mele?
Când încărcați sau selectați o imagine pentru anunț, vom aplica automat raportul de aspect recomandat pentru fiecare destinație de plasare. Vom decupa imaginile dvs. în raporturi de aspect pătrate, verticale și orizontale pentru diferite grupuri de plasare, cum ar fi fluxuri și povești.
Poți posta 4×5 pe Facebook?
Postările de feed Facebook sunt flexibile – puteți încărca conținut media în aproape orice raport de aspect în Feed. Facebook acceptă imagini de la pătrat la orizontal (și totul între ele). Pentru o vizualizare optimă pe mobil, cel mai bine este să utilizați imagini verticale cu un raport de aspect de 4:5 și 1200 x 1500 px.