fbpx
18.1 C
New York City
sâmbătă, septembrie 24, 2022

Sunt influențatorii mai eficienți decât reclamele?

În general, publicitatea este actul de a face cunoscut un produs sau serviciu unui public larg, în timp ce marketingul utilizează cercetarea și datele pentru a alinia cel mai bine un produs sau serviciu cu un anumit public și pentru a-i influența să cumpere. … Marketingul de influență este mult mai eficient decât publicitatea tocmai din acest motiv.

    În plus, Este marketingul de influență mai eficient?
    Statistici 2021 de marketing pentru influențe

    80% dintre specialiști în marketing spun că marketingul de influență este eficient, iar 89% spun că funcționează la fel de bine (dacă nu mai bine) decât alte canale de marketing. 71% dintre specialiști în marketing spun că calitatea clienților și a traficului din marketingul de influență este mai bună decât alte surse.

    De asemenea a fost întrebat, Este marketingul de influență mai bun decât reclamele Facebook?
    Restricții mai mici: în comparație cu publicitatea pe Facebook, marketingul de influență are restricții mai mici. Facebook este, de asemenea, strict în ceea ce privește ceea ce poți publica într-o reclamă. Limitează limita de cuvinte, utilizarea anumitor imagini, formatul etc.

    Întrebări frecvente:

    Marketingul de influență este eficient în 2020?

    Specialiștii în marketing consideră că marketingul de influență este eficient și își măresc bugetul în 2020. Indiferent dacă obiectivul dvs. este să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii, vânzările sau să ajungeți la noi audiențe, setați întotdeauna KPI-uri (și urmărirea) clare în prealabil.

    De ce influențatorii din rețelele sociale sunt mai de încredere decât reclamele tradiționale în media?

    Influencerii oferă, de asemenea, o perspectivă asupra vieții lor personale și interacționează cu adepții lor. Răspunsul la mesaje, exprimarea opiniilor lor despre produse și accesibilitatea lor îi deosebesc de omologii lor celebri. Aceste acțiuni creează o relație și generează încredere între consumator și influencer.

    De ce au succes influenții?

    DE CE FUNcționează MAI MAI BUN DECÂT ANUNȚURI TRADIȚIONALE

    • La fel ca majoritatea reclamelor de succes, marketingul de influență funcționează pentru că consumatorii „înscriu” mai degrabă decât să le fie băgat în față conținut pe care nu l-au cerut. Mai degrabă, creează o asociere între brandul tău și influencer într-un mod mai natural.

    Sunt influencerii un lucru bun?

    De la celebrii You Tubers până la o mulțime de urmăritori pe Twitter, influențatorii din rețelele sociale sunt o modalitate excelentă de a genera entuziasm și implicare pentru brand, de a stimula vânzările și de a genera clienți potențiali pentru mai mulți potențiali clienți. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a lucra în promovarea mărcii prin parteneriate.

    De ce este eficient marketingul de influență în 2021?

    Ele emană autenticitate, relatabilitate și credibilitate, pe care publicul de astăzi le prețuiește. Cota de piață a micro-influencers continuă să crească. De la o cotă de 89% în 2020, a crescut la 91% în 2021.

    De ce marketingul de influență este următorul lucru important?

    Întrucât influențatorii se găsesc în cea mai mare parte promovând mărcile într-un mod mai plin de viață și de relaționare, aceasta atrage lumina reflectoarelor consumatorilor într-un mod mai bun. Prin marketingul de influență, oamenii pot lega marca cu aspirațiile și stilul lor de viață, influențându-i să cumpere produsul.

    Este marketingul de influență eficient în 2021?

    Previziunea pentru 2021 de marketing de influență

    Conform ultimei noastre prognoze, 67,9% dintre agenții de marketing din SUA din companii cu 100 sau mai mulți angajați vor folosi marketingul de influență în 2021, în creștere față de 62,3% anul trecut. În 2022, această cifră va crește la 72,5%.

    Oamenii au mai multă încredere în influenți?

    Clienții tăi vor avea vreodată încredere în influenți? Pe scurt, da – când sunt influențatorii potriviți. … De fapt, 82% dintre consumatori spun că este foarte probabil să urmeze recomandarea unui influencer pe care îl urmează, iar 67% spun că nu au avut nicio reacție negativă la conținutul de influență sponsorizat.

      Au oamenii mai multă încredere în influenți decât în ​​celebrități?

      70% dintre adolescenți au încredere în influenți mai mult decât în ​​celebritățile tradiționale. Este extrem de dificil pentru branduri să construiască același nivel de încredere pe care îl au influenții, dar datorită marketingului de influență această încredere poate fi transmisă mărcii dvs.

      De ce să folosiți un influencer în loc de publicitatea tradițională?

      Este o abordare mai directă de a vorbi cu publicul. Marketingul de influență este una dintre cele mai bune modalități de a viza generațiile tinere. Este mai puțin invaziv și perturbator decât marketingul tradițional și ajută mărcile să construiască o relație de încredere cu publicul țintă.

      Sunt influencerii profitabili?

      Un influencer care și-a început de curând căutarea ar putea câștiga doar câteva sute de dolari pe lună, în timp ce cei mai influenți câștigă de obicei milioane de dolari în fiecare an. Potrivit Vox, oamenii cu între 10.000 și 50.000 de urmăritori, cunoscuți ca micro influenceri, pot câștiga între 40.000 și 100.000 USD în fiecare an.

      De ce marketingul de influență este cel mai bun?

      Marketingul de influență vă extinde acoperirea și poziționarea pe piață. Utilizatorii rețelelor sociale pot afla mai multe despre marca dvs., povestea dvs. și produsele sau serviciile pe care le oferiți. Contribuțiile pe care influențatorii le fac la creșterea gradului de cunoaștere a mărcii dvs. este unul dintre cele mai proeminente beneficii ale marketingului pe rețelele sociale.

      De ce este influențatorul ineficient în marketing?

      Lucrul cu influenți greșiți poate face mai mult rău decât bine. Este nevoie de mult timp și efort pentru ca mărcile să găsească influențatorul potrivit pentru campaniile lor. Dacă nu colaborezi cu influențatorii potriviți, poate cauza mari prejudicii reputației mărcii tale.

      Sunt influențatorii influențe rele?

      Influenții îi pot inspira pe minori să se comporte pro-social sau mai sănătos, dar pot prezenta și exemple proaste de fumat, băutură sau chiar comportament criminal. În plus, conținutul influencer poate afecta și bunăstarea psihologică a minorilor, materialismul, satisfacția corporală.

      Sunt influențatorii dăunători?

      Odată ce un influencer câștigă un număr mare de urmăritori, se poate simți constrâns în ceea ce privește ceea ce poate posta. Cercetările arată că cei concentrați exclusiv pe comparații sociale (cum ar fi mulți factori de influență) pot experimenta efecte dăunătoare, cum ar fi anxietatea.

      Related Articles

      URMĂREȘTE-NE

      4,173FaniÎmi place
      1,347CititoriConectați-vă
      2,421AbonațiAbonați-vă

      ARTICOLE POPULARE