fbpx
10.9 C
New York City
duminică, aprilie 28, 2024

Ce dimensiune ar trebui să aibă un anunț Twitter?

Dimensiunea imaginii: 1200 x 1200 pixeli este recomandată pentru raportul de aspect 1:1. Se recomandă 1200 x 628 pixeli pentru un raport de aspect de 1,91:1. Imaginile mai mari vor fi optimizate mai bine pentru atunci când utilizatorii fac clic pentru a extinde imagini.

În mod similar, Ce este eligibilitatea pentru reclamele Twitter?
Pentru ca contul dvs. să fie eligibil pentru Twitter Ads, acesta trebuie să respecte Politica de calitate a anunțurilor Twitter, în special: să aibă fotografii de profil și antet care nu sunt GIF. Să ai o adresă URL funcțională, live în biografia ta, care nu este închisă și care reprezintă cu exactitate marca și produsul sau serviciul promovat.

De asemenea oamenii întreabă, Ce dimensiune are o imagine de postare pe Twitter?
Dimensiuni recomandate de imagini Twitter pentru 2022:

Dimensiunea imaginii postării Twitter: 1200 x 675. Dimensiunea minimă a imaginii cardului Twitter: 120 x 120. Dimensiunea videoclipului Twitter: 720 x 720 pixeli (pătrat), 1280 x 720 pixeli (peisaj), 720 x 1280 pixeli (portret)

Întrebări frecvente:

Ce este Twitter Ads API?

API-ul Twitter Ads conectează dezvoltatorii la platforma de publicitate Twitter pentru a construi soluții care să răspundă nevoilor agenților de publicitate Twitter din întreaga lume.

Puteți rula reclame Crypto pe Twitter?

Promovarea oricărei forme de speculație financiară, menită să promoveze sau să atragă interes pentru acțiuni și acțiuni este interzisă, cu excepția reclamelor legate de IPO-uri nou aprobate. Promovarea produselor sau serviciilor criptomonede este permisă numai cu autorizarea prealabilă din partea Twitter.

Puteți face publicitate plătită pe Twitter?

Reclamele Twitter sunt complementul perfect pentru strategia de conținut organic. Conținutul promovat și plătit pe care îl creați în campaniile dvs. va apărea ca Anunțuri promovate și/sau Anunțuri pentru urmăritori – toate expuse unui public larg la alegerea dvs. pentru o expunere și vizibilitate sporite. Este ușor să începeți.

Cine sunt cei mai mari agenți de publicitate pe Twitter?

Într-un studiu din trimestrul I 2020 al universului publicitar Twitter din Statele Unite, s-a descoperit că Nestle a fost cel mai mare agent de publicitate de pe platformă în perioada măsurată, acumulând aproximativ 2,57 miliarde de afișări și cu cheltuieli publicitare de 13 milioane de dolari SUA.

Cum îmi va decupa Twitter imaginea?

Twitter a început să folosească un algoritm de proeminență în 2018 pentru a decupa imagini. … Algoritmul, antrenat pe datele de urmărire a ochiului uman, prezice un scor de proeminență pentru toate regiunile din imagine și alege punctul cu cel mai mare scor ca centru al culturii.

    Related Articles

    [td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

    ARTICOLE POPULARE