Dacă întâmpinați probleme la crearea unei pagini: asigurați-vă că numele paginii dvs. respectă regulile noastre. Rețineți că numai reprezentanții oficiali pot crea o pagină pentru o organizație, o companie, o marcă sau o persoană publică. … Dacă aveți deja o pagină, puteți schimba numele paginii sau numele de utilizator.
În ceea ce privește acest lucru, Cum configurez un cont de afaceri Facebook? Accesați business.facebook.com/overview. Faceți clic pe Creare cont. Introduceți un nume pentru afacerea dvs., numele și adresa de e-mail a serviciului și faceți clic pe Următorul. Introduceți detaliile companiei dvs. și faceți clic pe Trimiteți.
De asemenea a fost întrebat, De ce nu funcționează managerul de afaceri Facebook? Un alt motiv pentru care pagina dvs. de afaceri Facebook s-ar putea să nu se încarce este că nu ați actualizat setările browserului în ultima vreme. Aproape în fiecare săptămână apar noi actualizări care rezolvă diverse probleme, așa că trebuie să vă actualizați browserul. Utilizarea unui browser învechit va duce la probleme pe multe site-uri.
Întrebări frecvente:
Cum creez o pagină de afaceri Facebook fără un cont personal 2021?
Sunt necesare conturi personale? Deși un cont Facebook este necesar pentru a crea o pagină de afaceri Facebook, poți evita crearea unui profil personal pe care îl pot căuta prietenii tăi. Pentru a crea o pagină Facebook fără un cont personal Facebook, creați un cont nou pe pagina de pornire a Facebook cu adresa dvs. de e-mail de afaceri.
De ce nu pot adăuga o pagină la managerul de afaceri?
Pentru a adăuga o pagină la Business Manager, trebuie să fi fost, de asemenea, administrator pe pagină mai mult de șapte zile. Dacă nu sunteți administrator al paginii, va trebui să solicitați accesul la pagină. Trebuie să fii administrator în Business Manager. Pagina pe care încercați să o adăugați nu poate fi deținută de o altă persoană sau companie.
De ce nu pot scrie o postare pe pagina mea de Facebook?
Există multe motive în spatele acestei probleme: nu aveți permisiunea de a posta în cronologia dvs. sau aveți o problemă undeva între dvs. și site-ul web. Ar putea fi computerul, rețeaua, VPN-ul sau proxy-ul sau tunelul sau poate fi o eroare temporară sau o eroare mai permanentă și mai gravă.