fbpx
21.3 C
New York City
marți, mai 24, 2022
spot_img

Backlink-urile ajută seo 2021?

58,1% cred că backlink-urile au un impact mare asupra clasamentului în motoarele de căutare. 56,3% cred că calitatea și cantitatea legăturilor influențează clasamentele. 54,58% cred că linkurile nofollow îmbunătățesc autoritatea și/sau clasamentul. 84,39% cred că construirea de legături are un impact mare asupra autorității mărcii.

Suna Acum

În mod similar, Mai sunt backlink-urile importante în 2021?
Încă aveți nevoie de backlink

Cu toate lucrurile fiind egale, evaluarea backlink-urilor este singura modalitate prin care Google poate face diferența între două site-uri. Potrivit unui studiu, backlink-urile au fost factorul numărul 1 care contribuie la clasamentele înalte. Cred că backlink-urile vor continua să fie un factor major de clasare în 2021 și în anii următori.

Suna Acum

Având în vedere acest lucru, De câte backlink-uri am nevoie pentru a clasa?
Numărul de backlink-uri necesare crește într-un ritm mai rapid decât clasamentul de dificultate. De exemplu, dacă un cuvânt cheie are o dificultate de 10, probabil că aveți nevoie de aproximativ 10 backlink-uri pentru a vă clasa. Dar dacă are o dificultate de 50, este posibil să aveți nevoie de 100 de backlink-uri pentru a vă clasa.

Întrebări frecvente:

Ce valoare are un backlink?

Ahrefs găsește că costul mediu de cumpărare a unui backlink de pe un site web este de 361,44 USD (excluzând costurile forței de muncă și de comunicare) – Vezi aici. Siege Media, una dintre cele mai renumite agenții de marketing de conținut, sugerează un preț rezonabil pe termen lung pe link de aproximativ 500 USD – Vezi aici.

Câte backlink-uri poți obține într-o lună?

Prima lună: 10 backlink-uri către pagina ta de pornire (cu condiția ca este un site nou, fără mult conținut). A doua lună: 12 backlink-uri către pagina dvs. de pornire și paginile de conținut interne. A treia lună: 15 backlink-uri către cele mai multe pagini interioare. Luna a patra: 20 de backlink-uri către cele mai multe pagini interioare.

Merită să cumpărați backlink-uri?

Dacă plătiți pentru un serviciu care vă ajută să generați expunere, conștientizare a mărcii dvs. și backlink-uri, este puțin diferit. În general, cu cât este mai ușor să cumperi un backlink, cu atât mai puțin valorează. Acest lucru se datorează faptului că Google și alte motoare de căutare nu doresc să recompenseze comportamentul spam.

Care backlink este cel mai puțin important în SEO?

Backlink-urile Nofollow sunt mai puțin frecvente. De asemenea, sunt mai puțin valoroși. Sunt folosite pentru a le spune motoarelor de căutare să ignore un anumit link. Definiția oficială Google a etichetei nofollow este „„Nofollow” oferă o modalitate pentru webmasteri de a spune motoarele de căutare „Nu urmați linkurile de pe această pagină” sau „Nu urmați acest link specific”.

Backlink-urile sunt plătite?

Definiție: Construirea de linkuri plătită este atunci când un site web plătește un domeniu terță parte pentru un backlink urmat care indică înapoi la domeniul său. În timp ce construirea de link-uri este un principiu de bază al SEO, plata pentru link-uri este strict interzisă de motoarele de căutare și poate duce la sancțiuni severe.

Ce fel de link-uri sunt cele mai valoroase pentru SEO?

Un link dofollow este cel mai valoros tip de link, deoarece transmite valoarea și autoritatea SEO site-ului către care duce. Link-urile Dofollow sunt hyperlinkuri active cu text ancora (textul care este hyperlinkat) care este de obicei legat de numele sau subiectul conținutului campaniei sau editorului.

Urmăriți și nu urmăriți backlink-uri?

Backlink-urile Dofollow și backlink-urile nofollow sunt două moduri de a identifica un link și de a spune Google cum să asocieze site-ul web pe care îl conectați la site-ul dvs. Link-urile Dofollow sunt o modalitate de a transmite autoritatea unui site web, în ​​timp ce un link nofollow nu transmite sucul de link.

Related Articles

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă
spot_img

ARTICOLE POPULARE