fbpx
4.3 C
New York City
luni, decembrie 5, 2022

Când ar trebui să înființați o pagină de Facebook

Când ar trebui să înființez o pagină de Facebook pentru afacerea mea? Aceasta este întrebarea pe care și-o pun mulți proprietari de afaceri mici în aceste zile. Se pare că toată lumea o face – știți cine sunt, pentru că toate postările lor par a fi despre copiii lor drăguți sau despre împărtășirea de articole despre cum să vă dezvoltați mica afacere. Personal, mi se pare cam copleșitor și nu cred că asta se datorează doar faptului că îmbătrânesc!

Iată trei momente în care ar trebui să te gândești să ai o prezență oficială pe Facebook:

1. Când sunteți la început de drum

Dacă sunteți la început de drum în afaceri, atunci s-ar putea să nu fie relevant să aveți o prezență oficială pe site-uri de socializare precum Facebook. Este posibil să nu aveți produse de vânzare, fiți gata să oferiți sfaturi de afaceri sau oferte speciale. Dar acest lucru nu înseamnă că nu puteți începe să vă construiți un grup de urmăritori încă de acum. S-ar putea să nu fie potrivit pentru toate afacerile, dar dacă social media pare a fi calea de urmat, nu este niciodată prea devreme să începeți să vă faceți cunoscut online.

Vă puteți poziționa ca expert în domeniul dvs. împărtășind informații valoroase cu adepții în timp. Pentru a măsura cât de valoroase sunt acestea, uitați-vă la gradul de implicare pe care îl primiți la fiecare postare – acesta este, de obicei, un indiciu bun pentru a afla dacă oamenii consideră că ceea ce postați este util sau suficient de interesant pentru a împărtăși cu alții.

2. Când cineva întreabă despre asta

Oamenii vin mereu la mine să mă întrebe… Putem vorbi despre Pinterest? Am scris pe blog atât de multe despre Pinterest, încât probabil că aș putea scrie o carte pe această temă. Dacă doriți să aflați mai multe contactati un specialist Transilvania Selling Machine.

3. Când se potrivește cu planul dvs. de afaceri

Acesta ar putea părea un răspuns evident, dar poate fi ușor de uitat atunci când sunteți în mijlocul creșterii afacerii dvs. de zi cu zi. Este destul de greu să jonglezi cu marketingul cu tot ceea ce trebuie să faci în afacerea ta – dar când lucrurile sunt dificile (și sunt adesea!) amintește-ți de ce ai început această aventură în primul rând!

Așadar, dacă social media este într-adevăr potrivită pentru afacerea dvs., gândiți-vă puțin la modul în care participarea la Facebook vă poate ajuta să obțineți următoarele rezultate

1. Vă oferă un loc în care puteți interacționa cu potențialii dumneavoastră clienți și cu clienții existenți la un nivel mai personal

2. Puteți împărtăși informații despre afacerea dvs. care vor adăuga valoare în viața publicului dvs., oferindu-le ceva la care să se gândească sau chiar să acționeze.

3. Facebook este o modalitate bună de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a face oamenii să vorbească despre ceea ce aveți de oferit

4. Este un alt instrument excelent de marketing online care poate fi folosit împreună cu blogurile , SEO și publicitatea PPC

5. Atunci când este făcut corect, crește traficul pe site-ul dvs. web și ajută la creșterea conversiilor… Și cine nu-și dorește mai mulți clienți? Deci, ce mai aștepți… Aveți de gând să lăsați succesul în social media pe seama șansă? Sau veți acționa și veți începe să vă construiți prezența astăzi?

Paul Dragoșhttps://transilvaniasellingmachine.ro
Paul Dragoș este directorul de marketing de la Transilvania Selling Machine. Este fondatorul conceptului de marketing digital din cadrul companiei noastre și un aprig susținător al promovării online prin intermediul motoarelor de căutare și a rețelelor de socializare. În timpul său liber învață limbi străine și călătorește alături de familia și de apropiații săi.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE