fbpx
12.4 C
New York City
sâmbătă, aprilie 13, 2024

Care este cel mai bun obiectiv pentru reclamele Facebook?

Obiective Facebook Ad în 2020

  • Facebook își împarte obiectivele în trei categorii diferite: Conștientizare, Considerare și Conversie. Ar trebui să alegeți unul dintre obiectivele de Conștientizare atunci când încercați să convingeți oamenii să se intereseze de produsele pe care le vindeți pe site-ul dvs. de comerț electronic.

La fel, Poți schimba obiectivul campaniei Facebook? Nu vă puteți schimba obiectivul campaniei. Editarea anumitor detalii ale campaniei dvs. poate reporni faza de învățare sau poate declanșa sistemul de examinare a anunțurilor să reexamineze anunțul dvs.

Având în vedere acest lucru, Care este acoperirea unică zilnică a Facebook? Clicuri pe linkuri – Vom difuza anunțurile dvs. persoanelor cu cele mai multe șanse să facă clic pe ele. Afișări – Vom difuza anunțurile dvs. către utilizatori de cât mai multe ori posibil. Acoperire unică zilnică – Vom livra anunțurile dvs. către utilizatori până la o dată pe zi.

Întrebări frecvente:

Cum folosesc Ads Manager 2021?

Pasul 1: Accesați Managerul de anunțuri. Pasul 2: selectați nivelul în care doriți să analizați campaniile, seturile de anunțuri sau anunțurile. Pasul 3: Faceți clic pe butonul „Vizualizați diagramele” din panoul din dreapta pentru a vă vedea vizual performanța. Pasul 4: examinați datele privind performanța, datele demografice, destinația de plasare sau difuzarea campaniei, setului de anunțuri sau anunțului pe care îl selectați.

Ce este o campanie de conștientizare a mărcii pe Facebook?

O campanie de conștientizare a mărcii Facebook evaluează cât timp petrec utilizatorii privind diferite reclame. Facebook poate identifica apoi cu ce persoane au mai multe șanse să interacționeze și să-și amintească reclamele. Valoarea dvs. de publicitate pe Facebook este pusă la lucru, deoarece campania dvs. este optimizată pentru reamintirea reclamelor.

Ce este o campanie Facebook Reach?

5.660 de vizualizări. Obiectivul de acoperire maximizează numărul de persoane care văd anunțurile și cât de des le văd. Alegeți acest obiectiv dacă doriți să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii, să schimbați percepția mărcii sau să afișați anunțul dvs. cât mai multor persoane din publicul dvs.

Related Articles

[td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

ARTICOLE POPULARE