Reclamele carusel Instagram sunt prezentări de diapozitive în format de reclamă, care le permite utilizatorilor de instagram să alunece prin mai multe imagini sau videoclipuri într-o singură postare. Reclamele carusel pe Instagram le permit agenților de publicitate să adauge îndemnuri la acțiune pe care se poate face clic, să modifice textul de mai jos pentru fiecare imagine și să facă linkuri către diverse pagini web.
De asemenea a fost întrebat, De ce sunt eficiente anunțurile carusel?
Reclamele carusel sunt captivante
Acestea vin cu descrieri de produse, prețuri și link-uri pentru îndemnuri care fac mult mai ușor decizia și cumpărarea pentru clienți. Caracteristicile sale ușor de utilizat nu atrag doar clienții, ci și agenții de marketing. De când au fost lansate, reclamele carusel s-au dovedit eficiente în creșterea vânzărilor.
De asemenea întrebarea este, Ce este designul caruselului?
Un carusel este o listă de carduri care pot fi amestecate pentru a afișa conținut diferit. În mod ideal, fiecare card conține un articol diferit pe care utilizatorul îl poate naviga din stânga și din dreapta. Caruselul este o modalitate eficientă de afișare a imaginilor sau a cardurilor de conținut. Ele pot adăuga interes vizual și pot reduce dezordinea.
Întrebări frecvente:
Ce sunt postările Carusel?
Ce este o postare pe carusel pe Instagram? Un carusel Instagram este o postare cu mai multe fotografii sau videoclipuri care pot fi vizualizate glisând sau făcând clic la stânga. Până la 10 imagini sau videoclipuri pot fi adăugate și partajate ca o singură postare în feed.
Reclamele carusel apar pe Instagram?
Feedul Instagram afișează fotografii și videoclipuri din conturile pe care oamenii le urmăresc și de la agenții de publicitate. Puteți folosi formatul carusel în feedul Instagram pentru a prezenta până la zece imagini sau videoclipuri într-un singur anunț, fiecare cu propriul link.