Puteți crea ceea ce se numește un public personalizat pentru a ajunge la oameni care au interacționat deja cu afacerea dvs. sau un public asemănător pentru a ajunge la oameni noi pe Facebook, care sunt similari celor mai valoroase audiențe ale dvs.
Pe lângă asta, Ce ar trebui să pun pentru numele meu de public Instagram?
„Public” va fi prima opțiune din „Active”. Faceți clic pe meniul drop-down „Creați audiență”; vor fi listate alte trei opțiuni: „Public personalizat”, „Public asemănător” și „Public salvat”. Selectați „Public personalizat”.
Apoi, Ce sunt segmentele de public personalizate?
Un public personalizat este o opțiune de direcționare a anunțurilor care vă permite să vă găsiți publicul existent printre persoanele care se află pe Facebook. Puteți folosi surse precum listele de clienți, traficul pe site-ul web sau din aplicații sau implicarea pe Facebook, pentru a crea audiențe personalizate ale persoanelor care vă cunosc deja afacerea.
Întrebări frecvente:
Audiența automată Instagram este bună?
Selectarea manuală a publicului ar dura foarte mult, iar un utilizator fără experiență ar face o mulțime de greșeli. Prin urmare, pentru o promovare rapidă și precisă, vă recomandăm să utilizați servicii automate.
Pot urmăritorii să vadă postările promovate?
Dacă ți-ai adăugat adepții în lista de audiențe. Ei vor putea vedea postarea dvs. sponsorizată. Cu toate acestea, fără vreun instrument sau serviciu terță parte, nimeni, cu excepția dvs., nu va putea vedea dacă postarea dvs. a fost promovată.
Cine este publicul tău?
Publicul tău este definit ca un grup de persoane de care intenționezi ca conținutul tău să fie citit. Este important să țineți cont de public atunci când scrieți, astfel încât să vă puteți optimiza conținutul pentru a servi cel mai bine cititorul.
Ce este un public de bază în managerul de reclame?
Audiențe principale Definiți un public pe baza unor criterii precum vârsta, interesele, geografia și multe altele. Segmente de public personalizate Reluați legătura cu persoane care s-au implicat cu afacerea dvs., online sau off. Audiențe asemănătoare Ajungeți la oameni noi ale căror interese sunt similare cu cele ale celor mai buni clienți.
Cum creezi un public personalizat?
Pentru a crea un public personalizat Facebook, accesați secțiunea Audience din Managerul de reclame Facebook. Apoi faceți clic pe Creare public și selectați Public personalizat din meniul derulant. Creați un public personalizat în Facebook Ads Manager. În continuare, veți vedea o listă de segmente de public pe care le puteți crea.
Ce este promovarea automată pe Instagram?
Instagram are, de asemenea, o opțiune „automată” în care selectează un public pentru postarea ta în funcție de calitățile audienței tale existente. Apoi, ei vă vor promova postarea către acest public „asemănător” care este foarte probabil interesat de produsele și serviciile dvs. Maximizați potențialul postărilor dvs. de înaltă performanță.
Promoțiile Instagram funcționează pentru artiști?
Plata pentru reclame sponsorizate prin Instagram poate părea o idee bună pentru a vă crește numărul de urmăritori, dar poate fi și o risipă colosală de fonduri limitate ca artist începător. … Practic, promoțiile îți pot aduce un nou ochi asupra artei tale, dar este important să fii strategic și să-ți planifici reclamele având în vedere un îndemn la acțiune.