Companiile care adoptă strategii de marketing pentru comerțul electronic se confruntă cu o creștere rapidă. În 2017, au fost 1,66 miliarde de cumpărători online. Se preconizează că acest număr va crește la 2,14 miliarde până în 2021.
Având în vedere acest lucru, Comerțul electronic va continua să crească în 2021? De fapt, Emarketer a estimat recent că comerțul electronic va crește cu încă 13,7% în 2021, ajungând la 908 miliarde USD. … Vânzările totale de comerț electronic în 2021 vor fi cu peste 147 de miliarde de dolari mai mult decât s-ar fi așteptat înainte de pandemie.
În ceea ce privește acest lucru, Care sunt tendințele viitoare în comerțul electronic? În afară de tendințele menționate mai sus, tendințele precum serviciile pe bază de abonament, vizualizarea produselor, realitatea augmentată și virtuală, adoptarea de date și analize mari și dropshipping sunt cele care vor revoluționa lumea comerțului electronic.
Au fost găsite următoarele răspunsuri care sunt relevante pentru întrebarea dvs.:
Comerțul electronic va continua să crească în 2022?
Jessica Young, directorul datelor de cercetare al Digital Commerce 360, spune că creșterea comerțului electronic va continua să se normalizeze în 2022. „Creșterea comerțului electronic pe care am văzut-o în 2020 nu va fi sustenabilă”, spune Young.
Comerțul electronic este în continuare în creștere?
Natura în schimbare a comerțului electronic și creșterea
„După un 2020 tumultuos, vânzările cu amănuntul vor înregistra o creștere în 2021, pe măsură ce economia se redeschide și consumatorii sunt gata să cheltuiască. Atât vânzările fizice, cât și cele online vor beneficia de cererea acumulată a consumatorilor, în magazine în creștere cu 6,3% iar comerțul electronic în creștere cu 17,9%.”
Comerțul electronic va continua să crească?
STATISTICA CHEIE: Se estimează că vânzările de comerț electronic din SUA vor continua să crească cu două cifre, în creștere cu 17,9% în 2021, până la 933,30 miliarde USD. Pătrunderea comerțului electronic va continua să crească, mai mult decât dublându-se din 2019 până la 23,6% în 2025.
Care sunt tendințele emergente în afacerile electronice?
Tendințele emergente includ marketingul de influență, realitatea virtuală și inteligența artificială. Specialiștii în marketing trebuie să aleagă cu atenție cele mai potrivite și cele mai recente tendințe de marketing eCommerce pentru mărcile lor. Cunoașterea bine a clienților este cel mai important factor decisiv pentru creșterea oricărei afaceri.
Care este următoarea evoluție a comerțului electronic?
Comerțul electronic B2C va continua să crească vertiginos. Piața globală de comerț electronic B2C, evaluată la 3,67 trilioane USD în 2020, este de așteptat să se extindă la o rată anuală de creștere compusă de 9,7% din 2021 până în 2028. Dependență digitală în creștere, comoditatea cumpărăturilor online și o populație digitală în creștere rapidă va conduce la creșterea.
Care este viitorul pieței electronice?
Piața indiană de comerț electronic este de așteptat să crească la 111,40 miliarde USD până în 2025, de la 46,2 miliarde USD începând cu 2020. Până în 2030, este de așteptat să ajungă la 350 miliarde USD. Până în 2021, vânzările totale din comerțul electronic sunt de așteptat să ajungă la 67-84 de miliarde USD de la 52,57 miliarde USD înregistrate în 2020.