„Conversii” este cel mai popular obiectiv al campaniei Facebook, deoarece este optimizat pentru a vă oferi noi clienți potențiali sau achiziții. Reclamele de conversie au scopul de a crește vânzările, înscrierile, achizițiile sau alte acțiuni dorite pe site-ul dvs., iar optimizarea automată a Facebook funcționează foarte bine!
De asemenea a fost întrebat, Ce este CPC și CPM?
CPC înseamnă cost pe clic. Cu CPC, un agent de publicitate plătește de fiecare dată când cineva face clic pe anunțul său într-o campanie publicitară. În schimb, CPM înseamnă cost pe mia de afișări. Folosind acest model, agenții de publicitate nu plătesc pentru clicurile pe anunț, dar plătesc de fiecare dată când anunțul este afișat.
Apoi, Ce înseamnă CPM?
Cost pe mie (CPM), numit și cost per mille, este un termen de marketing folosit pentru a desemna prețul a 1.000 de afișări de reclame pe o pagină web. Dacă un editor de site-uri web percepe 2,00 USD CPM, înseamnă că un agent de publicitate trebuie să plătească 2,00 USD pentru fiecare 1.000 de afișări ale anunțului său.
Întrebări frecvente:
Ar trebui să difuzez anunțuri de trafic sau de conversie?
Dacă doriți să generați clienți potențiali pe site-ul dvs. web sau să faceți vânzări, campaniile de conversie sunt aproape întotdeauna cea mai bună cale de a merge. Trebuie să instalați un pixel Facebook pentru a utiliza obiectivul de conversii. … De aceea ar trebui să utilizați mai degrabă obiectivul de conversii decât obiectivul de trafic.
Reclamele Facebook funcționează pentru comerțul electronic?
Concluzie. Reclamele Facebook sunt un instrument incredibil pentru companiile de comerț electronic atunci când sunt făcute corect. Odată ce instalați pixelul, înțelegeți cele mai bune audiențe de vizat și faceți reclamele potrivite pentru acele audiențe, este o potrivire făcută în rai.
Reclamele Facebook funcționează pentru Shopify?
Cu cât ajunge mai mult trafic către magazinul dvs. Shopify, cu atât sunt mai mari șansele dvs. de a crește vânzările. Cel mai bun loc pentru a începe este să adăugați reclame Facebook la strategia dvs. de marketing Shopify. Reclamele Facebook au potențialul de a vă plasa produsele sau serviciile în fața publicului țintă ideal.
Reclamele Facebook cresc vânzările?
Majoritatea marketerilor spun da – cheltuirea mai multor bani pe reclamele Facebook va duce la mai multe vânzări. Dar există o mulțime de „dacă”. Iată 8 factori pe care trebuie să îi luați în considerare înainte de a vă crește cheltuielile publicitare Facebook: echipă de vânzări grozavă.