Dimensiunea imaginii reclamelor Facebook: A pixeli, dar cel mai bine este să utilizați cea mai mare rezoluție care îndeplinește cerințele privind raportul, deoarece nu există o rezoluție maximă. Dimensiuni minime pentru reclamele Facebook: pixeli. Tipuri de fișiere recomandate: JPG sau PNG. Raportul de aspect al anunțului Facebook recomandat: 1:91:1 până la 1:1.
În ceea ce privește acest, Care este cel mai bun raport de aspect pentru reclamele Facebook?
Reclame Facebook Feed
Lățimea și înălțimea minimă: 600 pixeli. Raportul de aspect recomandat este între 9:16 și 16:9. Formatele de imagine recomandate sunt JPG și PNG. Imaginile cu 20% text sau mai mult ar putea crește șansele de livrare eșuată.
De asemenea întrebarea este, Ce dimensiune ar trebui să aibă o imagine publicitară Facebook?
Dimensiunile anunțurilor cu imagini din feedul Facebook
Dimensiunile formale și specificațiile pentru reclamele cu imagini din feedul Facebook sunt: Dimensiunea recomandată a imaginii: 1200 x 628 (1080 x 1080 pentru o imagine 1:1). Fără restricții de dimensiune maximă. Raport imagine: 9:16 la 16:9 (nicio legătură implicată), 1,9:1 la 1:1 (dacă există o legătură)
Întrebări frecvente:
Care este descrierea reclamei Facebook?
Când includeți un link într-un anunț, aveți opțiunea de a adăuga o descriere. Când anunțul dvs. apare în destinația de plasare a fluxului de știri, descrierea se va afișa dinamic. Aceasta înseamnă că descrierea se va afișa în anunțul dvs. numai dacă este probabil să atragă persoana care o vede.
Care este cel mai bun format video pentru reclamele Facebook?
Sfaturi: pentru cele mai bune rezultate, Facebook recomandă încărcarea videoclipurilor în . MP4 și . Format MOV (vezi o listă completă a formatelor de fișiere acceptate aici), cu compresie H. 264, pixeli pătrați, rată fixă a cadrelor, scanare progresivă și compresie audio stereo AAC la 128 kbps+.
Ce dimensiune ar trebui să aibă un anunț?
Dimensiunea recomandată pentru reclamele video care vor apărea în fluxul de știri ar trebui să fie de 1280 x 720 pixeli, cu o lățime minimă de 600. Platforma oferă și o gamă de rațiuni de aspect, inclusiv 16:9 pentru videoclipurile orizontale, 9:16 pentru portret. , 2:3 și 4:5 pentru videoclipuri verticale și 1:1 pentru videoclipuri pătrate.
Câți pixeli are un anunț pe jumătate de pagină?
Anunțurile pe jumătate de pagină au o înălțime de 600 px și o lățime de 300 px pentru un raport de aspect de 1:2 pe dispozitivele desktop.