Răspuns rapid: CPC-ul mediu al reclamelor Instagram este de aproximativ 0,50 USD – 1,00 USD. Veți plăti mai mult în industriile extrem de competitive, de ex. modă și călătorii, deoarece mai multe mărci concurează pentru atenția publicului dvs. Costul reclamelor Instagram poate ajunge până la 3,50 USD pe clic. Citiți acest articol pentru a vedea cum să vă mențineți costurile scăzute.
În ceea ce privește acest, Cât de mult ar trebui să bugetez pentru publicitatea pe rețelele sociale? Ce zici de cheltuielile pentru marketing pe rețelele sociale, în special? Potrivit unei analize realizate de The Content Factory, o organizație medie cheltuiește între 200 și 350 de dolari pe zi pe marketingul pe rețelele sociale. Aceasta se ridică la între 6.000 USD și 10.500 USD pe lună sau între 72.000 USD și 126.000 USD pe an.
În ceea ce privește acest, Cât ar trebui să cheltuiesc pe publicitate? Cât de mult să cheltuiți pentru marketing pe baza sugestiilor experților. Experții și agențiile de marketing recomandă adesea ca întreprinderile mici să cheltuiască între 7 și 8% din veniturile lor brute pe marketing. Și, potrivit unui studiu, întreprinderile mici tind să urmeze această regulă, cheltuind în jur de 3-5 la sută.
Întrebări frecvente:
Cât timp ar trebui să petreacă o afacere mică pe rețelele sociale?
Un sondaj VerticalResponse a descoperit că 43% dintre proprietarii de afaceri mici petrec șase ore pe săptămână pe marketingul pe rețelele sociale. Pe o săptămână de lucru de cinci zile, aceasta se ridică la o oră și douăsprezece minute pe zi, ceea ce pare rezonabil pentru multe întreprinderi mici.
Cât ar trebui să cheltuiască o afacere mică pe rețelele sociale?
Companiile cheltuiesc 12% din bugetul lor de marketing pe rețelele sociale. În timp ce cifra totală este de 12%, există diferențe destul de mari de cheltuieli în funcție de dimensiunea companiei… Companiile care atrag 10% sau mai mult din vânzările lor de pe Internet cheltuiesc, în medie, 17,6% din bugetul lor de marketing pe rețelele sociale.