Cât de important este auditul seo?

0
108

Majoritatea companiilor efectuează un audit SEO de două până la patru ori pe an. Dacă sunteți o afacere mai mică cu un site web mic, o dată la șase luni va fi perfect. Dacă aveți o companie mai mare sau un site web mare, cu mult conținut nou în fiecare lună, revizuirea eforturilor dvs. în fiecare trimestru are mai mult sens.

Având în vedere acest lucru, De ce este important auditarea site-ului? Un audit poate identifica probleme care pot crește substanțial ratele de conversie și vă pot face site-ul și mai ușor de găsit și de navigat. Dacă site-ul dvs. a fost auditat înainte, dar observați o scădere a ratelor de conversie sau a rentabilității investiției, atunci acum este momentul perfect pentru a efectua un audit cuprinzător al site-ului.

De asemenea a fost întrebat, Cât timp ar trebui să faci SEO? Majoritatea profesioniștilor se așteaptă să vadă rezultate în doar 2 luni, dar SEO poate dura până la 12 luni pentru a funcționa. Deși strategia SEO a fiecărei companii diferă, majoritatea companiilor se pot aștepta să vadă rezultate considerabile în 6 până la 12 luni.

Întrebări frecvente:

Cât de des ar trebui să vă auditați site-ul?

Cel puțin o dată la 1-2 luni, ar trebui să vă auditați site-ul web pentru a identifica orice probleme, cum ar fi link-uri întrerupte, conținut duplicat, timp de încărcare lent sau prea mult spațiu nefolosit, reclame pop-up sau publicitate pe ecran.

Cât de des ar trebui să vă optimizați site-ul?

În mod optim, o dată la trei luni este o frecvență excelentă, dar dacă limitele de timp sunt prea strânse, revizuirea utilizării cuvintelor cheie o dată la 6 luni este, de asemenea, o opțiune viabilă.

Ce este un audit al site-ului web și de ce este necesar în 2021?

Un audit al site-ului web ajută la identificarea și ștergerea conținutului și a paginilor duplicate. Din paginile pe care Google le indexează, puteți elimina paginile care considerați că au un impact mai mic asupra site-ului dvs. Generați o listă de probleme pentru a remedia și a maximiza întregul potențial al site-ului dvs.

Ce este un audit al calității site-ului web?

Din acest motiv, am dezvoltat „Auditul calității site-ului”. Instrumentul răzuiește toate adresele URL de pe site-ul dvs. și le trece pe pietoni cu sursele vitale de date SEO. Acest lucru ne permite să luăm decizii cu privire la „calitatea” fiecărei pagini de pe site-ul dvs. și ce acțiuni SEO trebuie să luăm pentru a o îmbunătăți.

Cât costă un audit SEO în India?

Dacă plătiți pentru un serviciu SEO către o companie SEO din India, veți fi taxat în mod normal între 5000-25000 INR pe lună (60.000 – 3.00.000 pe an). Dacă este sau nu o valoare bună depinde de două lucruri – rentabilitatea investiției și dacă au fost luate comenzi rapide/riscuri în acest proces, ceea ce ar putea vedea site-ul dvs. penalizat mai târziu.