Metadatele extensiei
Construit de SEO full-time pentru analiza zilnică. Obțineți informații despre SEO printr-un clic pe orice site web pe care vă aflați în prezent. Retrageți eticheta de titlu, meta-descrierea, meta-eticheta roboților și multe altele.
De asemenea oamenii întreabă, Cum folosesc extensia SEO PRO? Doar faceți clic pe insigna extensiei din browser, accesați fila Linkuri și alegeți „Evidențiați linkurile nofollow”. Linkurile nofollow vor fi încadrate în roșu imediat, astfel încât să le puteți identifica cu ușurință. SUPLIMENTARE: Exportați toate legăturile interne și externe cu ancore într-un fișier CSV pentru analize ulterioare.
În ceea ce privește acest lucru, Urmăriți extensia de backlink? Nofollow SEO Link Highlighter este o extensie pentru Google Chrome care vă permite să evidențiați linkuri care indică oricare dintre domeniile dvs. Puteți alege culorile pentru a evidenția nofollow și urmați linkurile și ce domenii/gazde să evidențiați. De asemenea, puteți activa și dezactiva evidențierea pentru diferite site-uri.
Întrebări frecvente:
Cine este Glen Allsopp?
Glenn Allsopp este proprietarul Allsopp & Company Insurance, o agenție de asigurări independentă deținută de o familie din 1912. … El deservește acum nevoile de asigurări rezidențiale și de afaceri ale clienților săi din comunitățile noastre locale și din întreaga lume. El este specializat în asigurări pentru casă, auto și afaceri.
Care este tipul de marketing digital?
Marketingul digital poate fi împărțit în 8 categorii principale, inclusiv: Optimizare pentru motoarele de căutare, Pay-per-Click, Social Media Marketing, Content Marketing, Email Marketing, Mobile Marketing, Marketing Analytics și Affiliate Marketing.
Chrome nu urmărește nicio urmărire?
Faceți clic dreapta pe browser și faceți clic pe „Vizualizare sursa paginii”. Căutați linkul în HTML-ul paginii. Dacă vedeți un atribut rel=”nofollow”, acel link este no-follow. În caz contrar, linkul este „do-follow”.
Ce sunt backlink-urile nofollow?
Ce este un backlink Nofollow? Un link nofollow, sau backlink, este un link care nu transmite autoritate site-ului web către care face legătura. Aceste link-uri nu ajută în ceea ce privește SEO. Pentru a face un link nofollow, adăugați rel=”nofollow” la cod atunci când faceți legătura către un site web.