Integrarea software-ului de management al relațiilor cu clienții (CRM) cu Facebook facilitează capturarea, comunicarea și interacțiunea cu clienții potențiali. Cele mai bune integrări Facebook-CRM oferă, de asemenea, informații despre traficul site-ului web și au funcții pentru urmărirea comportamentului consumatorilor și gestionarea reclamelor pe rețelele sociale.
În mod similar, Cum testez anunțurile potențiale pe Facebook? Soluţie. Utilizați instrumentul de testare a anunțurilor potențiale făcând clic pe linkul – https://developers.facebook.com/tools/lead-ads-testing pentru a crea un client de testare. Ar trebui să utilizați acest instrument cu un cont Facebook Ad valid.
Având în vedere acest lucru, Putem integra Salesforce cu Facebook? Integrarea Salesforce® Facebook permite companiilor să automatizeze sincronizarea datelor între Facebook și Salesforce®. Există multe produse Facebook pe care le puteți integra cu Salesforce®; precum Facebook Custom Audience cu Salesforce®, Facebook Lead Ads cu Salesforce® și Facebook Offline to Online with Salesforce®.
Întrebări frecvente:
Poți conecta Facebook la Salesforce?
O integrare între Facebook și Salesforce facilitează pentru companii să se conecteze cu clienții lor și să posteze actualizări regulate din cadrul Salesforce Service Cloud.
Facebook folosește Salesforce?
Gigantul rețelelor sociale va folosi sistemul Sales Cloud 2 al Salesforce.com și va avea acces la Chatter, conceput pentru a fi Facebook-ul întreprinderii. … Conform acordului, Facebook va folosi Salesforce.com Sales Cloud 2. Sistemul este implementat.
Cum se integrează rețelele sociale cu CRM?
Un Social CRM este software-ul dvs. de management al relațiilor cu clienții care se integrează cu canalele de social media, permițând echipelor dvs. să folosească informațiile sociale pentru a înțelege și a implica clienții, a obține informații despre piață și a oferi un serviciu mai bun pentru clienți.
Ce este captarea de clienți potențiali Salesforce?
O sarcină de captare a clienților potențiali sincronizează clienții potențiali de publicitate cu o extensie de date Marketing Cloud. Importați Facebook sau Google Leads în Sales Cloud. Colectați clienții potențiali Facebook și Google capturați în Sales Cloud folosind aplicația Lead Capture. O sarcină de captare a clienților potențiali sincronizează clienții potențiali de publicitate cu un obiect Sales Cloud Lead.