O hartă a site-ului este un fișier în care furnizați informații despre paginile, videoclipurile și alte fișiere de pe site-ul dvs. și relațiile dintre acestea. … Puteți utiliza o hartă a site-ului pentru a furniza informații despre anumite tipuri de conținut de pe paginile dvs., inclusiv conținut video, imagini și știri.
Ținând cont de acest lucru, Ce este harta site-ului în exemplul site-ului? Sitemapurile sunt o modalitate de a mapa structura și organizarea paginilor și a conținutului site-ului dvs. Există două tipuri principale de hărți de site, vizuale și XML. Acesta din urmă este folosit de motoarele de căutare pentru a accesa cu crawlere site-ul web și pentru a-l indexa pentru căutare.
Ținând cont de acest lucru, De ce este importantă harta site-ului pentru un site web? O hartă a site-ului listează cele mai importante pagini ale unui site web, asigurându-se astfel că motoarele de căutare le pot găsi și accesa cu crawlere. Sitemaps-urile ajută, de asemenea, la înțelegerea structurii site-ului dvs., facilitând navigarea pe site. … În timp ce hărțile de site pot profita atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru utilizatorii finali, cele două preferă modelele distinctive de hărți de site.
Întrebări frecvente:
Ce înseamnă sitemap în web design?
O hartă a site-ului (sau harta site-ului) este o listă de pagini ale unui site web dintr-un domeniu. … Hărțile site-ului utilizate în timpul planificării unui site Web de către designerii acestuia. Listări vizibile pentru oameni, de obicei ierarhice, ale paginilor de pe un site. Listări structurate destinate crawlerelor web, cum ar fi motoarele de căutare.
Cum testez un sitemap?
Pentru a testa fișierele sitemap, pur și simplu conectați-vă la Google Webmaster Tools, faceți clic pe Site Configuration (Configurare site) și apoi pe Sitemaps. În dreapta sus, există un buton „Adăugați/Testați Sitemap”. După ce introduceți adresa URL, faceți clic pe trimite și Google va începe imediat să testeze fișierul sitemap.
Ce se întâmplă dacă nu există un sitemap?
Nu aveți multe fișiere media (video, imagine) sau pagini de știri pe care doriți să le afișați în rezultatele căutării. Sitemaps-urile pot ajuta Google să găsească și să înțeleagă fișiere video și imagini sau articole de știri pe site-ul dvs. Dacă nu aveți nevoie ca aceste rezultate să apară în imagini, videoclipuri sau rezultate de știri, este posibil să nu aveți nevoie de un sitemap.
Cine creează un sitemap?
Poate fi un designer, un manager de proiect, un dezvoltator sau doi, un copywriter sau un creator de conținut și cineva din marketing sau vânzări implicat și, uneori, chiar mai mulți oameni decât atât. O hartă a site-ului se asigură că toți cei implicați în proiect sunt pe aceeași pagină.
Ce ar trebui să includă un sitemap?
Cele mai importante linii directoare de optimizare a sitemap-ului sunt: Includeți în sitemap-ul dvs. paginile (și care includ și postările), care sunt importante pentru site-ul dvs. Acestea sunt paginile care au conținut de înaltă calitate și au mai multe șanse să aducă trafic organic pe site-ul dvs. Excludeți paginile care au conținut duplicat.