O reclamă publicitară este un obiect care conține toate datele pentru redarea vizuală a anunțului în sine. În API, există diferite tipuri de reclame pe care le puteți crea pe Facebook, toate enumerate aici. Dacă aveți o campanie cu Obiectivul de implicare a postării în pagină, acum puteți crea un anunț care promovează o postare făcută de pagină.
În ceea ce privește acest lucru, Cât de importantă este creativitatea în reclamele Facebook? Cu toate acestea, un sondaj Nielsen din 2017 a constatat că reclamele sunt responsabile pentru cea mai mare contribuție (47%) la vânzări din acea reclamă. Alți factori care sunt adesea mult mai venerați în marketing astăzi au fost mult mai puțin responsabili pentru succes, cum ar fi acoperirea și marca, care contribuie cu 22% și, respectiv, 15%.
De asemenea a fost întrebat, Dynamic creative este Facebook-ul bun? Anunțuri creative dinamice
- Acest tip de anunț este un instrument bun pentru optimizare, mai ales dacă nu sunteți sigur de ce reclame funcționează cel mai bine pentru diferitele audiențe. Aceste componente sunt generate automat și optimizate pentru cele mai bune combinații de anunțuri posibile.
Întrebări frecvente:
De ce este creativ dinamic?
Beneficiile reclamelor dinamice
Creșteți eficiența dezvoltării reclamei: dezvoltați un înveliș publicitar pentru fiecare dimensiune de anunț și utilizați instrumentele noastre pentru a schimba din mers conținutul care populează anunțul. Creșteți eficiența traficului: traficați un singur ID de reclamă pentru fiecare dimensiune de anunț, în loc de o reclamă pentru fiecare iterație de reclamă unică.
De ce reclamele eșuează?
Reclamele eșuează deoarece amestecă secvența reclamelor lor. Ei încep cu reclame „vorbește despre asta”, apoi încearcă să conștientizeze și apoi intră în „cumpărare instantanee” din disperare. Urmărirea acestei secvențe adecvate de reclame va permite oricărei companii să dobândească și să păstreze clienți în mod sistematic și fără stres.