Unul dintre cele mai frecvente dezavantaje ale conținutului închis, menționat în repetate rânduri de specialiști în marketing, este că nu oferă practic nicio valoare SEO. De fapt, cel mai probabil îți va afecta SEO, deoarece o mare parte din conținutul tău nu va fi vizibil pentru Google.
Pe lângă asta, Este eficient conținutul blocat? Conținutul închis vă poate ajuta să vă extindeți acoperirea sau să captați noi clienți potențiali, dar sunt șanse ca o singură piesă să nu poată face ambele. Subiectul, formatul și câte cercuri trebuie să treacă oamenii pentru a descărca ar trebui să se coreleze cu punctul în care se află în călătoria lor către client.
La fel, Ar trebui să vă blocați conținutul? Ar trebui să luați în considerare deschiderea unei piese de conținut numai dacă eforturile dvs. de cunoaștere a mărcii merg deja bine, obțineți volumele de trafic dorite, paginile de destinație și materialul de vânzări sunt excelente și nevoia principală a afacerii dvs. este să convertească mai mult trafic primit în Oportunitati.
Întrebări frecvente:
Poate Google să acceseze cu crawlere conținutul blocat?
Din păcate, conținutul închis nu ajută la generarea traficului motorului de căutare, deoarece Google nu poate accesa cu crawlere conținutul pe care l-ați plasat în spatele unui formular. Gândiți-vă Stăpânul Inelelor: „Nu vei trece”. Ați petrecut ore întregi creând un conținut grozav pe care publicul dvs. o va îndrăgi doar pentru a afla că nu vă va ajuta cu SEO.
De ce este important conținutul închis?
Specialiștii în marketing folosesc conținutul închis pentru a genera clienți potențiali, oferind clienților potențiali informații valoroase în schimbul numelui, adresei de e-mail, industriei, titlului și altor informații de contact.
Poți să porți conținut pe YouTube?
Cum fac „Poartă” conținut video pe YouTube? Dacă oferiți un videoclip ca resursă gratuită/conținut „limitat”, evident că nu doriți să îl vizioneze pe canalul dvs. YouTube pentru ca oricine să îl poată viziona. Dar există o modalitate prin care puteți încărca un videoclip pe canalul dvs. YouTube care poate fi vizualizat numai de pe pagina dvs. de destinație închisă.
Webinarii ar trebui să fie închise?
Webinarii sunt exemplul perfect de conținut eficient cu blocare. Deoarece webinarii se concentrează de obicei pe subiecte de mare valoare, este logic să le puneți în spatele unui abonament, mai degrabă decât să le oferiți gratuit. Acestea pot fi o modalitate rapidă și eficientă de a vă crește lista de e-mail și de a ajunge la noi audiențe.
Ar trebui să porți o carte electronică?
Când ceea ce oferiți este cu adevărat valoros și informativ
Asemănător cu primul meu punct, închideți-vă cărțile electronice numai dacă oferta dvs. de conținut este informativă și valoroasă. Dacă crezi că este ceva pe care cineva îl poate găsi în altă parte fără a completa un formular, gândește-te să-l dai gratuit.
Ce este un activ închis?
Ce sunt Activele Gated? Activele închise sunt oferte descărcabile. Acestea pot fi orice, de la o carte albă sau o carte electronică la o foaie de sfaturi sau o autoevaluare. Vedeți ce tipuri de active se potrivesc cel mai bine afacerii dvs. și apoi generați idei de subiecte pentru fiecare tip.
Paywall afectează SEO?
Paywall Freemium. … Decizia de a merge cu un paywall față de altul este mai puțin probabil să fie o decizie SEO și mai probabil să fie o decizie de afaceri bazată pe o mulțime de factori.
Ce este markup paywall?
Markup valid face diferența între recunoașterea de către Google a conținutului care se află în spatele unui paywall și înțelegerea greșită a faptului că conținutul este acoperit. Întrucât conținutul premium al unui site web nu este vizibil pentru utilizatorii neplătiți, dar este vizibil pentru Googlebot, acesta îndeplinește din punct de vedere tehnic definiția descuamării dacă nu este utilizat markupul de tip paywall.
Sunt mai bune manualele închise?
Schimbătoarele cu blocare au ajutat la uniformizarea aruncărilor, ajutând șoferii să evite schimburile ratate în timpul manevrelor agresive. Progresele ingineriei au făcut rapid inutile schimbătoarele de viteze, dar acestea fuseseră deja stabilite ca de rigeur pentru mașini precum Ferrari-uri și Lamborghini – în plus, arată atât de tare!
Infograficele ar trebui să fie închise?
După cum puteți vedea, infograficele și postările de blog, în general, nu sunt conținut închis. Dar multe alte forme de conținut bine scris pot trece în spatele porții tale, cum ar fi liste, cărți albe și cărți electronice.
Ce rost are un manual închis?
Schimbătoarele cu blocare au fost folosite de multă vreme pentru a preveni schimbările ratate sau depășirile în orice, de la mașini drag până la camioane Trophy. Porțile permit schimbarea secvenţială a treptelor de viteză fără a trece accidental de una.
Când ar trebui să fie blocat conținutul?
Dacă pot doar să vină pe site, să citească o pagină și apoi să cumpere, de ce ai opri ceva?” spune Guido. „Cu cât ceea ce încercați să vindeți este mai complex, cu atât este mai probabil să aveți o strategie de conținut închisă, deoarece va trebui să educați oamenii mult mai devreme în acest proces.”
Puteți face videoclipuri YouTube numai pentru abonați?
Dacă setați videoclipurile ca nelistate, numai abonații le vor vedea. – nelistat înseamnă că numai persoanele care cunosc linkul către videoclip îl pot viziona. – Faceți clic pe Manager video din meniul derulant. dați clic pe Editați sub videoclipul pe care doriți să îl faceți nelistat.
Ce este un webinar închis?
Seminariile web cu încadrare sunt webinarii care nu pot fi accesate până când participanții nu trimit un anumit tip de informații. Aceste informații pot varia de la e-mailuri, nume, titluri din industrie până la pur și simplu o autentificare și o parolă pentru un anumit utilizator. Webinarii pot fi, de asemenea, blocați în spatele acțiunilor întreprinse pe rețelele sociale, cum ar fi urmăririle și aprecierile.