fbpx
11.5 C
New York City
joi, aprilie 25, 2024

Cum ar trebui să arate o reclamă pe Facebook?

Cele mai bune reclame Facebook au un obiectiv clar. Încercați să creșteți gradul de cunoaștere a mărcii, să obțineți un prospect sau să vindeți un produs? Indiferent de ce, anunțul dvs. ar trebui să aibă un îndemn clar. Fără el, utilizatorii Facebook vă vor vedea anunțul, dar nu vor avea idee unde să facă clic sau ce să facă.

Având în vedere acest lucru, Ce face un anunț bun Facebook 2020?
Ceea ce face o reclamă grozavă este că este ajustată atât pentru brand, cât și pentru clienții mărcii. Scopul este să rezolve problemele, să creeze nevoia sau să îi facă pe oameni să înțeleagă cum este mai bun produsul tău.

De asemenea întrebarea este, Cum arată o reclamă bună?
Cele mai bune campanii publicitare sunt adesea cele care articulează clar valoarea mărcii pentru publicul lor, fie intrinsec, fie extrinsec. Oamenii nu vor să muncească din greu pentru a-și da seama ce încerci să le spui. Deci, asigurați-vă că vă comunicați clar mesajul și că nu duce la confuzie.

Întrebări frecvente:

Ce face un reclam Facebook bun în 2021?

Utilizați automatizarea pentru a crește cheltuielile pentru anunțuri de înaltă performanță. Creați reclame distractive, deoarece anunțurile cu performanță scăzută costă mai mult de afișat. Reduceți costurile de încălzire a clienților potențiali investind în marketing de conținut. Concentrați cea mai mare parte a bugetului dvs. pe segmentele de public aflate în partea de jos a pâlniei.

Ce este publicitatea proastă?

Ce sunt reclamele proaste? Reclamele proaste sunt acele campanii publicitare care pur și simplu nu funcționează. În loc de unicul scop de a vă vinde produsele, reclamele proaste fac opusul. Îți îndepărtează publicul.

Cât de des ar trebui să vă schimbați reclamele de pe Facebook?

Importanța de a-l păstra proaspăt

Cele mai credibile surse recomandă să vă reîmprospătați reclamele la fiecare 4-6 săptămâni. Totuși, dacă faci publicitate pe Facebook (și dacă nu, de ce nu?!) trebuie să-ți schimbi creativitatea săptămânal, așa este SĂPTĂMÂNAL.

Related Articles

[td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

ARTICOLE POPULARE