Fiecare variantă diferită adăugată va crea un set de anunțuri suplimentar. Dacă adăugați 2 variante de locație și 2 variante de public personalizate — vor fi create 4 seturi de anunțuri. … Oferte de creare de seturi de reclame multiple; Distribuție uniformă — Alocă aceeași sumă de bani fiecărui set de anunțuri pe care îl creați.
În ceea ce privește acest lucru, Concurează seturile de reclame unul împotriva celuilalt?
1. Seturile de anunțuri concurează între ele, dar anunțurile din cadrul unui set de anunțuri nu concurează. … Aceasta înseamnă că, dacă difuzați două seturi de anunțuri simultan, chiar dacă acestea se află în cadrul aceleiași campanii, riscați să licitați împotriva dvs. într-o licitație și să creșteți prețul.
De asemenea oamenii întreabă, Care sunt două avantaje ale selectării destinațiilor de plasare automate?
Vă plasează reclamele în toate destinațiile de plasare disponibile pentru setările dvs. pe Facebook, Instagram, Audience Network și Messenger. Direcționarea noastră funcționează la fel pentru toate destinațiile de plasare disponibile, așa că includerea mai multor destinații de plasare vă ajută adesea să găsiți un public mai larg.
Întrebări frecvente:
Ar trebui să combin seturile de anunțuri?
Combinarea seturilor de anunțuri vă va ajuta să obțineți mai rapid rezultatele de care aveți nevoie, ceea ce înseamnă că veți vedea rezultate stabile mai devreme.
Câte reclame poți avea într-un set de reclame Facebook?
Puteți avea până la 50 de anunțuri în fiecare set de anunțuri. Puteți avea până la 5.000 de seturi de anunțuri. Puteți avea până la 5.000 de campanii.
Amplificarea unei postări este o risipă de bani?
În timp ce cheltuiți bani pentru creșterea postărilor pe Facebook poate crește într-adevăr expunerea pe care o obțineți pentru acea anumită postare, veți obține mult mai puțin profit în comparație cu alte forme de publicitate socială plătită. De fapt, adesea le spunem redacțiilor să se gândească la „Boost Post” ca la roțile de antrenament ale rețelelor sociale plătite.