Promovarea școlii tale pe Facebook se poate face în două moduri: ceea ce postezi în mod regulat (numită postare organică) sau promovare plătită. Postarea organică va limita acoperirea numai la cei care vă urmăresc pagina, cu o acoperire suplimentară potențială atunci când cineva interacționează cu pagina dvs. sau vă distribuie postarea.
În ceea ce privește acest lucru, Cum pot face marketing digital în școală? 4) Cum să utilizați rețelele sociale pentru marketing educațional
Rețelele de socializare sunt cel mai eficient instrument pentru a atrage studenți și părinți în mod egal în instituția dvs. Tot ce trebuie să faci este simplu. Găsiți canalele de social media pe care publicul dvs. țintă le utilizează și creați conținut care să le satisfacă așteptările. Creați o comunitate online.
De asemenea întrebarea este, Cum promovați un produs în școală? Aduceți-vă produsul în școli prin marketing prin e-mail, publicitate cu plata pe clic (PPC), optimizare pentru motoarele de căutare (SEO), publicitate grafică, marketing pe rețelele sociale și marketing de conținut. Nu vă concentrați doar pe unul. Încercați mai multe dintre aceste canale și vedeți care vă oferă cele mai bune rezultate.
Întrebări frecvente:
Care este piața țintă pentru școli?
Într-o întreprindere bazată pe școală, ar putea avea profesori, părinți și studenți ca piață țintă. Când comercializați un produs sau serviciu, este important să aveți în vedere clientul ideal, astfel încât să vizați segmentul de piață potrivit.
Care sunt exemplele de piață țintă?
De exemplu, o jucărie pentru copii poate avea băieți cu vârsta cuprinsă între 9 și 11 ani ca piață țintă și părinții băieților ca public țintă. De asemenea, poate fi definit ca segmentul de consumatori cel mai probabil să fie influențat de o campanie publicitară. Piața țintă este, de asemenea, diferită de persoana cumpărătorului.
Care este un exemplu de public țintă?
Publicul țintă este format din diferite grupuri, de exemplu: adulți, adolescenți, copii, adolescenți la mijloc, preșcolari, bărbați sau femei. Pentru a comercializa în mod eficient către orice public dat, este esențial să vă familiarizați cu piața țintă; obiceiurile, comportamentele, placerile și antipatiile lor.