fbpx
17.9 C
New York City
miercuri, septembrie 28, 2022

De ce nu pot vedea corpul e-mailului meu?

Deschideți mesajul și căutați în meniu diferite opțiuni, una dintre ele este „Vizualizare sursa mesajului”. Aceasta va deschide o fereastră sau o filă cu întregul mesaj „brut”: antet și toate părțile corpului mesajului, inclusiv text, HTML și atașamente.

În ceea ce privește acest lucru, Cum îmi repar vizualizarea e-mailului? Faceți clic pe fila Vizualizare de pe Panglică pentru a schimba vizualizarea căsuței primite. Apoi, faceți clic pe butonul Schimbați vizualizarea din grupul Vizualizare curentă. Alegeți una dintre vizualizările enumerate în meniul care va apărea pentru a le aplica în căsuța dvs. de e-mail. Puteți alege dintre mai multe opțiuni, inclusiv vizualizări Compact, Preview sau Single.

De asemenea a fost întrebat, De ce nu pot vedea corpul e-mailului meu în Gmail? Pentru a șterge memoria cache a Gmail, accesați setări> aplicații> gestionați aplicația> toate> gmail și apoi faceți clic pe „Ștergeți memoria cache”, care ar putea ajuta la clarificarea problemei cu care corpurile de e-mail nu se afișează. Sper că te ajută!

Întrebări frecvente:

Cum schimb Outlook înapoi la vizualizarea clasică?

Doar accesați fila Vizualizare > Vizualizare curentă > Schimbați vizualizarea.

Cum îmi schimb aspectul Outlook înapoi la normal?

Pentru a schimba vizualizarea Inbox, faceți clic pe fila „Vizualizare” din Panglică. Apoi faceți clic pe butonul „Schimbați vizualizarea” din grupul „Vizualizarea curentă”. Apoi selectați numele oricăreia dintre vizualizările enumerate în meniul care apare pentru a le aplica în căsuța dvs. de e-mail.

De ce e-mailurile mele nu se afișează pe tabletă?

E-mailul dvs. Android care nu afișează toate e-mailurile se datorează adesea unei noi actualizări. Începeți prin a verifica pe Google Playstore orice actualizări. Dacă nu există actualizări disponibile, ștergeți memoria cache a aplicației și datele. Acest lucru va reîmprospăta aplicația și ar trebui să puteți vedea toate e-mailurile.

De ce nu pot vedea conținutul meu de e-mail pe iPhone?

Primul lucru de făcut atunci când aplicația Mail nu va încărca e-mailurile este să verificați conexiunea iPhone-ului dvs. la Wi-Fi sau date celulare. E-mailurile nu se vor încărca pe iPhone dacă acesta nu este conectat la internet. Dacă utilizați Wi-Fi, deschideți Setări și atingeți Wi-Fi. Asigurați-vă că lângă numele rețelei dvs. Wi-Fi apare o bifă albastră.

De ce e-mailurile mele nu apar pe Android?

Asigurați-vă că Sincronizarea automată a e-mailului este activată

Puteți verifica dacă acesta este motivul pentru care e-mailurile nu se sincronizează, activând opțiunea de sincronizare automată în aplicația dvs. de e-mail. Apoi, aplicația ar trebui să caute automat noi e-mailuri și să vă anunțe când sosește un nou mesaj. Puteți activa sincronizarea automată din meniul de setări al aplicației dvs. de e-mail.

De ce e-mailurile noi nu se afișează în Outlook?

Motivul pentru care nu se afișează în Inbox ar putea fi că există prea mult cache în clientul Outlook. În această situație, vă sugerez să ștergeți câteva e-mailuri vechi sau să goliți folderul Elemente șterse pentru a șterge spațiile, apoi verificați dacă problema se întâmplă în continuare.

De ce nu funcționează panoul de previzualizare?

Este posibil să fi dezactivat din greșeală panoul de previzualizare din File Explorer. Trebuie să îl verificați și să îl activați. Pentru aceasta, deschideți File Explorer utilizând tasta Windows + comanda rapidă de la tastatură E și maximizați-l pentru a lua ecranul complet. Faceți clic pe fila Vizualizare din partea de sus.

Ce s-a întâmplat cu panoul de citire din Outlook?

În fila Meniuri, faceți clic pe meniul Vizualizare pentru a afișa meniul derulant, iar panoul de citire se află sub bara de activități. Puteți dezactiva sau face o setare pentru panoul de citire sau puteți schimba locația Panoului de citire din submeniu. Faceți clic pe Opțiuni, apare fereastra Panoul de citire.

De ce este diferit aspectul meu perspective?

Se pare că vă vedeți Mesaje primite în vizualizare unică. Vă rugăm să încercați să treceți la vizualizarea compactă pentru a vedea rezultatul. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe Inbox, faceți clic pe fila Vizualizare > Schimbați vizualizarea și apoi faceți clic pe Compactare. Dacă tot nu funcționează, încercați să resetați Compact View pentru a vedea dacă problema persistă.

Unde este fila Vizualizare în Outlook?

Faceți clic pe fila Vizualizare de pe panglică. Comenzile disponibile în fila Vizualizare se vor schimba în funcție de ceea ce lucrați, dar puteți schimba oricând vizualizările. Extindeți grupul Vizualizare curentă dacă este necesar. Faceți clic pe Schimbați vizualizarea.

Related Articles

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE