fbpx
10.4 C
New York City
sâmbătă, aprilie 27, 2024

Pot agenții imobiliari să facă publicitate pe Facebook?

Da, reclamele Facebook pentru agenții imobiliari funcționează. Persoanele care doresc să cumpere casele pe care le vindeți sau persoanele care doresc să găsească un agent imobiliar care să-și vândă casa, sunt pe Facebook în număr mai mare și pentru perioade mai lungi de timp decât orice alt canal, fără niciunul.

În mod similar, Cum te prezinți ca exemplu de agent imobiliar?
Numele meu este {name} cu {company} și sunt încântat să încep acest proces împreună cu dvs. și {Agent Name} pentru a vă ajuta în procesul de închidere a casei. Voi contacta din nou când veți începe vânătoarea de case, dar există câteva lucruri pe care ar trebui să le știți dinainte pentru a face din închidere o experiență ușoară și ideală.

De asemenea oamenii întreabă, Cum îmi vizez anunțul imobiliar pe Facebook?
Pentru reclamele imobiliare pe Facebook, primul strat de direcționare ar trebui să se bazeze pe locație. Facebook vă permite să vizați la fel de precis ca și persoanele care trăiesc într-un anumit cod poștal. Apoi, puteți adăuga filtre demografice precum vârsta, venitul etc. pentru a vă direcționa anunțurile către persoanele care își permit să cumpere o casă.

Întrebări frecvente:

Ce spui când apelezi la un agent imobiliar?

Iată un șablon de utilizat atunci când contactați un agent imobiliar: „Bună [NUME AGENT], Mă numesc [NUME] și caut să cumpăr o casă nouă în [LOCATION]. M-am precalificat pentru un împrumut de [SUMA DE DOLLARI] și caut să cumpăr o casă care are [X] camere și [X] băi în [LOCATION].

Ce rețele sociale folosesc agenții imobiliari?

Instrumente de marketing imobiliar

Trebuie să-ți prioritizezi timpul și să te concentrezi pe platformele de marketing pe rețelele sociale care au sens. Pe baza studiului NAR menționat anterior, Facebook (97%), LinkedIn (59%) și Instagram (39%) sunt cele mai bune alegeri ale agenților imobiliari.

Ai nevoie de rețele sociale pentru a fi un agent imobiliar de succes?

DA! Agentul imobiliar mediu are 57 de ani și probabil și-a petrecut cariera activând pe o piață tradițională fără social media. … Cu cât agenții imobiliari se bazează mai mult pe acest tip de marketing, cu atât își stabilesc o reputație negativă în rândul potențialilor lor lead-uri.

    Pot posta imobiliare pe Facebook?

    Postările de pe Facebook sunt o modalitate ideală de a stimula implicarea și de a-ți stimula marca personală imobiliară. Este important să vă diferențiați postările în funcție de varietate, pentru a vă menține publicul interesat și pentru a vă prezenta valoarea, cunoștințele și expertiza în calitate de agent imobiliar.

    Related Articles

    [td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

    ARTICOLE POPULARE