Google Analytics conține date valoroase pe care afacerea dvs. le poate folosi pentru a monitoriza (și îmbunătăți) performanța SEO) de la cuvinte cheie la cele mai importante recomandări ale site-ului dvs. și multe altele.
De asemenea oamenii întreabă, Cum folosesc Google Analytics pentru scrierea SEO? Puteți utiliza informațiile oferite în Google Analytics pentru scrierea de conținut SEO. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați linkul site-ului dvs. la contul dvs. Google Analytics ca „proprietate” și apoi să copiați/lipiți JavaScript de urmărire a analizelor în antetul sau subsolul șablonului site-ului dvs. Google Analytics este gratuit.
Apoi, Utilizează Google date de analiză pentru clasare? Google nu poate fi mai clar: Google nu folosește date de analiză în scopuri de clasare.
Întrebări frecvente:
Cum folosește Google datele Google Analytics?
Google folosește informațiile partajate de site-uri și aplicații pentru a furniza serviciile noastre, pentru a le menține și a le îmbunătăți, pentru a dezvolta noi servicii, pentru a măsura eficiența publicității, pentru a proteja împotriva fraudei și a abuzului și pentru a personaliza conținutul și reclamele pe care le vedeți pe Google și pe site-urile partenerilor noștri. și aplicații.
Cum adaug codul Google Analytics la WordPress?
Deschideți Google Analytics pentru site-ul pe care doriți să îl adăugați, apoi faceți clic pe Administrator în colțul din stânga jos. …apoi faceți clic pe Cod de urmărire. Copiați codul în caseta Global Site Tag. Acum mergeți la site-ul dvs. WordPress și faceți clic pe Aspect > Editor de teme.
Care este o rată de respingere bună?
Ca regulă generală, o rată de respingere în intervalul de la 26 la 40 la sută este excelentă. 41 până la 55 la sută este aproximativ medie. 56 până la 70 la sută este mai mare decât media, dar poate să nu fie motiv de alarmă, în funcție de site-ul web. Orice peste 70 la sută este dezamăgitor pentru tot ceea ce nu este bloguri, știri, evenimente etc.
Cum găsesc oportunități de conținut?
Pentru a găsi oportunități noi de marketing de conținut, începeți cu Google Search Console. În GSC, puteți analiza ce cuvinte cheie sau interogări sunt asociate cu site-ul dvs. web și puteți vedea câte clicuri și afișări câștigă în căutarea Google. De asemenea, puteți analiza clicurile și afișările pentru paginile dvs. individuale.
Este Google Analytics un cookie primar?
Google Analytics folosește numai cookie-uri primare, pentru a capta date despre vizitatorii săi web. … Acestea se numesc cookie-uri first party. Pe de altă parte, cookie-urile de la terți sunt setate de un nume de domeniu care nu este cel care apare în bara de adrese a browserului dvs.
Este Google Analytics un semnalizator web?
Ele pot fi utilizate și de instrumente de urmărire terțe care nu sunt accesate de pe serverul web principal. Exemplele includ codul de analiză precum Google Analytics și linkurile afiliate furnizate de alte companii. Un link afiliat, de exemplu, poate include o baliză web înainte sau după link.
Rata de respingere afectează SEO?
În mod obișnuit, vizitele care fac clic pe butonul „înapoi” pentru a reveni la rezultatele de căutare anterioare sau pot închide fereastra browserului. Dacă rata de respingere este mare, acest lucru poate afecta rezultatele SEO, deoarece o rată de respingere ridicată este un semn al conținutului slab pentru Google și pentru alte motoare de căutare majore.