fbpx
10 C
New York City
miercuri, aprilie 24, 2024

Reclame pe Facebook

Reclamele pe Facebook sunt un instrument foarte puternic care poate crește numărul de persoane care ajung pe site-ul dumneavoastră. Dar, de unde începeți? Ce tipuri de reclame funcționează cel mai bine pentru site-urile de afaceri?

Scopul anunțului pe Facebook este triplu:

  1. Să aducă oameni de pe Facebook pe site-ul dvs. web
  2. Să transforme acei vizitatori ai site-ului web în clienți reali
  3. Să stimuleze implicarea pe pagina dvs. de fani, astfel încât să aveți mai multă influență în cadrul pieței dvs. de nișă

Anunțurile dvs. vor fi perdante dacă nu ating aceste obiective. Dar cum le atingi cu reclamele Facebook? Răspunsul se află în înțelegerea a ceea ce face o reclamă bună și în scrierea unui text eficient pentru aceasta.

1 – Ce face o reclamă bună?

Există 3 elemente principale care alcătuiesc o reclamă, fie ea online sau într-o revistă. Acestea sunt:

Imaginea

Imaginea este cea mai importantă parte a anunțului dumneavoastră. Imaginea trebuie să fie reprezentativă pentru produsul sau serviciul dumneavoastră într-un context adecvat și trebuie să fie relevantă pentru textul care o însoțește (textul pentru vânzare). Culorile utilizate în imagini trebuie să funcționeze bine cu anunțurile Facebook (mai multe despre acest lucru mai târziu). Puteți găsi fotografii de stoc gratuite peste tot pe internet; aflați unde se găsesc vorbind cu un consultant de la Transilvania Selling Machine.

Textul pentru vânzare

Acesta este ceea ce vor citi oamenii dacă dau click pe anunțul dvs., așa că asigurați-vă că le spune ceea ce doriți să știe despre produsul/serviciul dvs. Fiți concis și creați suficientă curiozitate pentru ca oamenii să interacționeze mai departe cu dumneavoastră. Nu uitați că oamenilor nu le place să li se bage propoziții pe gât, le preferă servite în porții de aperitiv. Textul de vânzare poate veni înainte sau după imagine, în funcție de preferințele dvs. și de ceea ce funcționează cel mai bine pentru designul anunțurilor de pe Facebook (mai multe despre acest lucru mai târziu).

Apelul la acțiune

Acesta este un singur cuvânt sau o frază scurtă care le cere oamenilor să întreprindă o acțiune, cum ar fi „cumpărați”, „aflați mai multe” etc. Un CTA bun ar trebui să fie inclus la sfârșitul textului anunțului dvs. și ar trebui să iasă în evidență față de restul textului. Dacă vă luptați să găsiți idei, încercați să vă inspirați din reclamele TV: dacă ceva a fost suficient de convingător pentru ca cineva să se oprească din a se gândi la sitcomuri banale și să se uite la o reclamă, probabil că există o lecție pe undeva acolo!

2 – Designul anunțurilor pe Facebook

Majoritatea anunțurilor de pe Facebook au o lățime cuprinsă între 1.200 și 2.500 de pixeli. Majoritatea imaginilor trebuie să aibă cel puțin 1.200 x 628 pixeli pentru a arăta bine dacă sunt micșorate pentru a se încadra în parametrii ceruți (dar merită să le păstrați mai mari de atât). Ar trebui să fiți atenți la diferitele versiuni ale imaginii dvs. care le spun oamenilor ce se va întâmpla dacă dau clic pe anunțul dvs.

Faptul de a avea două randuri de text este, de asemenea, o modalitate eficientă de a crea un aspect interesant în jurul textului anunțului dumneavoastră. Cu toate acestea, aveți grijă să nu aglomerați imaginea sau riscați să pierdeți atenția oamenilor. Uneori, poate funcționa bine să aveți un singur rând lung de text care să se desfășoare alături de imagine, dar nu este un lucru pe care să vă bazați. De asemenea, luați în considerare fontul și culoarea pe care le folosiți. Culorile diferite pot face ca anunțul dvs. să iasă mai mult în evidență (sau să se piardă într-un flux de știri aglomerat).

3 – Cum să scrieți un anunț eficient pe Facebook

Există 3 tipuri principale de anunțuri Facebook

  1. O singură imagine cu text sub imagine
  2. O singură imagine cu un rând sau două de text deasupra imaginii, sau alături de ea
  3. Mai multe imagini legate între ele într-un format carusel prin care oamenii pot glisa. Anunțul dvs. va apărea în partea de sus a fluxurilor de știri în timp ce aceștia navighează prin acest format de tip slideshow. Asigurați-vă că imaginile dvs. arată bine împreună și spun o poveste. Oamenii ar trebui să fie capabili să înțeleagă ce oferiți după ce văd doar o singură fotografie, așa că nu adăugați prea multe imagini!

Până acum, probabil că oamenii se întreabă ce ar trebui să facă cu noile lor cunoștințe. Ei bine, răspunsul este destul de simplu: arătați-vă afacerea.

Trebuie să aveți o pagină de Facebook pentru aproape orice fel de afacere în zilele noastre dacă doriți să rămâneți relevanți în mintea potențialilor clienți, în special în retele de socializare.

Fotografia de copertă ar trebui să iasă în evidență la fel de mult cum va ieși în evidență imaginea de reclamă – folosiți culori vibrante care să iasă în evidență și încercați să experimentați cu imagini diferite. Fotografia de profil trebuie să vă facă să păreți abordabil și demn de încredere (dacă nu este așa, schimbați-o). Cu cât sunteți mai activ pe rețelele de socializare, cu atât mai eficiente vor fi anunțurile dvs. – postați lucruri interesante suficient de des pentru ca oamenii să revină în continuare!

Odată ce oamenii ajung pe site-ul afacerii dvs , ei trebuie să știe ce faceți și de ce ar trebui să vă acorde atenție. Din nou, soluția este destul de simplă: folosiți imaginea dvs. publicitară ca fotografie de copertă! Imaginea dvs. de profil ar trebui să se potrivească cu aceasta, astfel încât oamenii să știe că este vorba de aceeași companie.

Nu vă fie teamă să folosiți imagini cu oameni – o mulțime de audiențe răspund mai puternic la imagini cu oameni decât la imagini cu logo-uri sau produse. Cercetările efectuate de Pinterest au descoperit că pinnerii au cu 89% mai multe șanse de a face o achiziție atunci când există o persoană pe un anunț, mai degrabă decât un logo sau un animal . De asemenea, oamenii tind să aibă încredere în alte ființe umane în locul mărcilor – un alt motiv bun pentru a evita fotografiile de stoc.

Asigurați-vă că textul site-ului dvs. web curge bine din rețelele de socializare în conținutul site-ului dvs. web – evidențiați cele mai importante lucruri pe care doriți ca oamenii să le rețină din acea postare din social media în textul site-ului dvs. web, mai ales dacă este un articol mai lung.

Dacă vă gândiți suficient de mult și depuneți suficient efort pentru a face ca imaginile dvs. publicitare să iasă în evidență, atunci este probabil ca toți cei care le văd să vă țină minte și să acorde atenție postărilor dvs. pe Facebook și pe alte rețele sociale, cum ar fi Twitter și Instagram.

Nu uitați: cu cât imaginile dvs. publicitare sunt mai bune, cu atât mai mulți bani veți câștiga!

Articolul precedent
Articolul următor
Paul Dragoș
Paul Dragoșhttps://transilvaniasellingmachine.ro
Paul Dragoș este directorul de marketing de la Transilvania Selling Machine. Este fondatorul conceptului de marketing digital din cadrul companiei noastre și un aprig susținător al promovării online prin intermediul motoarelor de căutare și a rețelelor de socializare. În timpul său liber învață limbi străine și călătorește alături de familia și de apropiații săi.

Related Articles

[td_block_social_counter facebook="transilvaniasellingmachine" youtube="channel/UCUzmj_H4lcIxolKd5_r-Now" style="style8 td-social-boxed td-social-font-icons" tdc_css="eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjM4IiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiMzAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3Njh9" custom_title="URMĂREȘTE-NE" block_template_id="td_block_template_8" f_header_font_family="712" f_header_font_transform="uppercase" f_header_font_weight="500" f_header_font_size="17" border_color="#dd3333" manual_count_facebook="4173" manual_count_youtube="2421" instagram="transilvaniasellingmachine" manual_count_instagram="1347"]

ARTICOLE POPULARE