fbpx
27.6 C
New York City
luni, august 15, 2022

Reclame pe Google

Google Ads este o modalitate rapidă și ușoară de a vă aduce produsul sau serviciul în fața potențialilor clienți. Acesta vă permite să faceți publicitate pe motorul de căutare Google și pe site-urile partenere. Și, cel mai bun lucru la acest lucru? Nu trebuie să vă creați manual anunțurile sau cuvintele cheie. Google face acest lucru pentru dumneavoastră!

Sunt sigur că ați mai văzut anunțuri înainte atunci când faceți o căutare cu Google. Ele pot fi în partea de sus a paginii, în partea dreaptă sau undeva între toate aceste rezultate de sub ale tale.

Știați că, atunci când cineva da clic pe anunțul dvs., nu se duce doar pe site-ul web al advertiserului? Anunțul dvs. este o poartă de intrare într-o întreagă lume de posibilități. Unde vă duc aceste anunțuri? Ei bine, depinde de tipul de anunț pe care îl aveți și de cine face clic pe el!

Vă voi arăta cum funcționează anunțurile Google și cum vă pot pune afacerea pe roate în cel mai scurt timp… fără prea mult efort din partea dumneavoastră , bineînțeles!

Să începem cu câteva noțiuni de bază:

Ce este Google Ads?

Google Ads este o platformă de publicitate care permite agenților de publicitate să configureze campanii care apar alături de rezultatele căutărilor . În 2014, AdMob a fuzionat cu Google și a devenit parte a rețelei de publicitate Google .

Google Ads are un sistem de licitație prin care agenții de publicitate plătesc pentru anunțuri în funcție de cuvintele cheie sau de câte ori este accesat anunțul lor.

Cum funcționează Google Ads:

Vă creați un cont, adăugați informațiile despre cardul de credit și sunteți gata să începeți să faceți publicitate! Puteți alege dintre aceste opțiuni: Rețea de căutare cu Display Select : Aceasta vă plasează anunțurile pe motorul de căutare Google și pe site-urile web partenere, cum ar fi YouTube. Site-urile partenere sunt alte site-uri web care fac parte, de asemenea, din rețeaua de publicitate Google. Puteți alege maximum 20 dintre aceste site-uri, dar toate vor fi afișate prin rotație, cu excepția cazului în care schimbați acest lucru în secțiunea de setări. Cu cât folosiți mai multe site-uri, cu atât mai mari sunt șansele ca cineva să dea clic pe anunțul dumneavoastră!

Anunțurile YouTube sunt gestionate pe categorii specifice, astfel încât puteți alege care se aplică afacerii dvs. Aceasta este o modalitate excelentă de a viza persoanele care caută subiecte legate de industria sau de serviciul dvs.

Rețeaua de afișare :

Anunțurile dvs. vor apărea pe site-urile care fac parte din rețeaua de afișare Google. Acestea sunt alte site-uri populare, cum ar fi Pinterest și Tumblr. Partea bună a acestei opțiuni este că anunțurile intră automat în rotație, ceea ce crește șansele ca cineva să facă clic pe anunțul dvs. De asemenea, puteți vedea câte persoane vizualizează fiecare anunț în timp real, precum și de câte ori s-a dat clic pe acesta.

Selectarea manuală a site-urilor web :

Puteți alege manual site-uri web individuale unde doriți să vă afișați anunțurile, în loc să o faceți prin categorii. Acest lucru vă permite să aveți mai mult control asupra unde apar anunțurile dvs.

Înainte de a configura o campanie, efectuați câteva cercetări pentru a vă asigura asupra cuvintelor cheie pe care le alegeți. Acestea trebuie sa fie relevante pentru afacerea dumneavoastră. Este important să creați grupuri de anunțuri specifice cu propriile cuvinte cheie și anunțurile corespunzătoare. De exemplu, dacă cineva caută o brutărie în zona mea, ar putea folosi aceste cuvinte cheie: „brutărie” „prăjituri” „fursecuri” „deserturi”. Aș crea un grup numit Brutării în [orașul meu], iar în acest grup aș pune cuvintele cheie asociate. Aceste cuvinte vor fi apoi folosite atunci când Google va crea sau va ajusta anunțul dvs.

Puteți adăuga, de asemenea, cuvinte cheie negative, astfel încât căutările nerelevante să nu aducă anunțurile dvs.

Cât costă?

Anunțurile Google Ads au un sistem de licitație, astfel încât suma pe care o plătiți este determinată de cât de mari sunt ofertele dvs. în comparație cu alți agenți de publicitate. Puteți să vă stabiliți bugetul zilnic și să alegeți un preț de licitare pentru fiecare clic. Utilizând un sistem automatizat, Google potrivește anunțurile cu cuvintele cheie în funcție de cine este dispus să plătească mai mult pentru ele.

De asemenea, puteți stabili un cost maxim pe achiziție (CPA) pe care sunteți dispus să îl plătiți pentru fiecare clic pe anunțul dvs. De exemplu, dacă nu doriți să cheltuiți mai mult de 3 EURO per clic și cineva oferă 4 EURO, această ofertă va fi respinsă și în locul ei va fi utilizată a doua cea mai mare ofertă.

Sunteți taxat atunci când cineva face clic pe un anunț al dvs. sau îl vizualizează timp de 3 secunde sau mai mult. Dacă contul dvs. este nou, Google va întocmi un raport care va arăta cât credit aveți. Odată ce atingeți 50 de dolari în cheltuieli, Google vă va încărca cardul de credit și va aplica aceste taxe la toate anunțurile dvs. până când acestea nu mai sunt difuzate

Ce obțin din publicitatea cu Google Ads?

Veți obține mai mult trafic pe site-ul dvs. web, ceea ce s-ar putea traduce prin mai multe vânzări sau un număr mai mare de clienți potențiali. Puteți urmări performanța anunțurilor dvs. cu ajutorul rapoartelor, astfel încât să știți care dintre ele funcționează

Creați un cont Google Ads și adăugați o campanie

Este ușor să vă creați un cont pentru Google Ads și este gratuit. După ce ați fost aprobat de Google, conectați-vă folosind un cont Gmail existent sau creați unul pentru dumneavoastră pentru a începe. Faceți clic pe „Publicitatea mea”, apoi pe „Start advertising” (Începeți publicitatea)

Acum creați o nouă campanie făcând clic pe + Noua campanie publicitară. Adăugați un nume pentru campania dvs. și selectați dacă aceasta va fi Search (Căutare) sau Display Network Only (Doar rețea de afișare). Apoi alegeți cât de mult conținut din această campania pe care doriți să o afișați în rețeaua de afișare

Puteți alege un grup de anunțuri pentru fiecare campanie cu diferite cuvinte cheie. Apoi, va trebui să creați un anunț, care este ocazia dvs. de a le spune oamenilor ce vă face speciali

De exemplu, dacă aș face prăjituri pentru o petrecere de nuntă în orașul meu, aș putea face un anunț cu următorul titlu: „Brutarie noua pentru nunti in orașul nostru” și aș putea pune câteva poze frumoase cu prăjiturile mele mai jos. Pentru descriere, aș scrie ceva de genul acesta: „Suntem o nouă brutărie din […] specializată în prăjituri de nuntă. Avem modele frumoase făcute manual” Sub acest text aș putea adăuga 2-3 poze cu unele dintre cele mai bune produse ale noastre. În cele din urmă, sub URL-ul de afișare aș adăugați adresa site-ului meu web sau un număr de telefon. Aceasta va fi afișată atunci când cineva caută „prăjituri” în orașul meu.

Cuvinte-cheie și textul pentru anunț

Cuvintele cheie pe care le adăugați sunt cele care determină momentul în care anunțul dvs. va apărea pe Google, așa că este important să le alegeți pe cele corecte. Puteți alege dintr-o listă de termeni înrudiți sau puteți introduce propriile cuvinte.

Apoi, scrieți un titlu atrăgător și două descrieri convingătoare pentru a-i convinge pe oameni să dea clic pe anunțul dvs. în locul altora care ar putea oferi produse similare. Cu cât cuvintele-cheie și anunțurile dvs. sunt mai relevante, cu atât mai mari sunt șansele ca acestea să fie selectate de Google pentru afișare.

Aveți, de asemenea, opțiuni la „Programarea anunțurilor”. De exemplu, dacă știți că veți crește suma trafic pe site-ul dvs. în următoarele luni, Google Ads va crește automat suma pe care sunteți dispus să o plătiți pentru fiecare click. Acest lucru se numește strategie de licitație.

Puteți utiliza acest raport pentru a urmări câte persoane au dat efectiv clic pe anunțul dvs. după ce l-au văzut. Veți putea vedea care cuvinte cheie vă oferă clicuri și care nu se convertesc bine.

Pentru a ajunge la și mai multe persoane cu anunțul dvs., puteți crea, de asemenea, mai multe campanii făcând clic pe + Campanii. Diferitele campanii ar putea viza diferite locații sau rețele de afișare în care sunt afișate anunțurile, așa că decideți din timp ce fel de structură de campanie are sens pentru dvs.

De exemplu, dacă aș vinde prăjituri online doar în țara mea, dar aș dori să ajung la un public internațional, aș crea 2 campanii pentru site-ul meu, unul cu cuvinte cheie în romană și altul cu cuvinte cheie în engleză.

Începeți să vă creați anunțul

După ce ați terminat de configurat campania, puteți începe să creați anunțuri. Anunțurile text care funcționează cel mai bine sunt, de obicei, de doar o propoziție sau două, dar dacă doriți să includeți o imagine sau un videoclip, asigurați-vă că acestea completează ceea ce ați scris deja.

Dacă anunțul este pentru ceva acru, cum ar fi lămâile, aș include câteva imagini cu produse alimentare delicioase cu lămâie (cineva vrea plăcintă cu lămâie?). Dacă este vorba despre asigurarea auto, aș putea include un infografic care să arate câți bani economisesc oamenii. Apoi puteți introduce cuvinte cheie care se potrivesc cu anunțul dvs.

De exemplu, „asigurare auto” sau „asigurare auto ieftină”.

Puteți alege până la 5 destinații pentru anunțul dumneavoastră. Acestea pot fi un site web pe care îl dețineți deja sau o pagină unde oamenii se pot înscrie pentru a primi mai multe informații despre produs

Pentru afacerea mea cu prăjituri, aș putea crea un anunț cu imagini cu prăjituri de nuntă și deserturi frumoase, cu un text dedesubt care să spună ceva de genul acesta: „Vrei un tort frumos la un preț avantajos? Vizitați site-ul nostru!”

În cele din urmă, la „URL-uri de destinație”, trebuie să adăugați cel puțin un „URL final”. Acesta este locul în care cineva care a făcut clic pe anunțul dvs. va merge pentru a cumpăra de la dvs. Ar putea fi pagina dvs. de pornire, dar nu trebuie să fie – atâta timp cât este relevant și ușor de găsit , ești gata de plecare.

Dacă persoana care a făcut clic pe anunțul meu a ajuns până la pagina „comandă acum”, aș pune URL-ul aici.

După ce ați terminat de creat anunțurile, asigurați-vă că faceți clic pe Salvare și continuați. Este posibil să doriți să experimentați cu diferite tipuri de anunțuri până când găsiți unul care are succes.

Cuvintele cheie potrivite pot face sau nu o campanie Adwords. Asigurați-vă că le alegeți pe cele care sunt relevante, cu coadă lungă (4+ cuvinte), cu concurență scăzută (nu sunt prea mulți advertiseri care le folosesc) și suficient de specifice pentru produsul sau serviciul dvs.

Plătiți doar atunci când cineva dă clic pe anunțul dvs., de aceea este important să folosiți un limbaj convingător în tot textul dvs.

Concluzie

În concluzie, există mai mulți pași pentru a configura o campanie publicitară pe Google Ads. Puteți utiliza acest raport pentru a urmări câte persoane au dat efectiv clic pe anunțul dvs. după ce l-au văzut. Veți putea vedea ce cuvinte cheie vă aduc clicuri și care nu convertesc bine. Pentru a ajunge la și mai multe persoane cu anunțul dvs., puteți, de asemenea, să creați mai multe campanii făcând clic pe + Campanii. Diferite campanii pot viza diferite locații sau rețele de afișare în care sunt afișate anunțurile, așa că decideți din timp ce fel de structură de campanie are sens pentru dvs.

Articolul următorReclame pe Facebook
Paul Dragoșhttps://transilvaniasellingmachine.ro
Paul Dragoș este directorul de marketing de la Transilvania Selling Machine. Este fondatorul conceptului de marketing digital din cadrul companiei noastre și un aprig susținător al promovării online prin intermediul motoarelor de căutare și a rețelelor de socializare. În timpul său liber învață limbi străine și călătorește alături de familia și de apropiații săi.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

URMĂREȘTE-NE

4,173FaniÎmi place
1,347CititoriConectați-vă
2,421AbonațiAbonați-vă

ARTICOLE POPULARE